Turbo arızası -corsa c 1.7 dti

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan ugrylmz
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
valla ben revizyondan yanayım. işibilen garanti veren bir yer olduğunda gözü kapalı revizyon yaptırırım. hem orjinal turbondan daha fazla basıç alacaksın. buda beygire + demektir.
sendeki güç kaybının sebebinide bence gazihana sor. sonuçta yazılımı o yapmış.

Abi sen turbo büyütmekten mi bahsediyorsun hani hazır açılmışken büyütelim baabında :) aslında dediğin mantıklıda busefer turbo geç açılır diye korkuyorum 1800 2000 arası devreye giriyor şuanda

motorda ıslık sesi geliyorsa hava emiş hortumu yırtık veya büzüşüyor demektir. hava büzüşünce motor yeterli hava ile beslenemediğinden motor devri düşüyor. başımıza böyle bir olay gelmişti ordan biliyorum

geçende tamponu boyatmak için indirdik. İntercooler ezik çıktı.dedim acaba ıslık sesi bu meretten mi geliyor. turbo hortumunu kontrol ettim turboya giren ağzında yırtılma var ama onun etki edeceğini sanmıyorum bi bakmak lazım detaylı şekilde
 
yok ya büyütme değil. orjinal turbon revize edilirken, pervane açıları ile oynuyorlar. pervane aynı tur sayında dönerken daha basınçlı hava emiyor. olay bundan ibaret.
 
geçenlerde aynı sorundan aynı arabayı düzelttik sendede basınç müşürü arızası olması yüksek evet turbo açmaz çalışır fakat işlevini tamamlayamaz araçta performansdan düşer görmek lazım korkulacak bişi diil hallolur merak etme sen :) sadece ışık yaktımı onu belirt yeter
Bende horlatayım konuyu ;) Yalçın hocam araç Honda fc5 dizel 2018 manuel , turbo hortumun da büzüşme ve büzüştüğünde flüt tarzında ıslık gibi ses geliyor , kapatıp çalıştırınca düzeliyor ,basınç sensörü ve egr hatası veriyor fakat ikisi de denendi farklı parçayla hata halen veriyor ve güçten düşüp büzüşüyor. Sizce neden olabilir ne kontrol edilmesi gerekir.
 
Son düzenleme:
Geri
Üst