Abi Olay ilk başta chipten sonra tekleme ile başladı gittim ustaya -arıza lambası yanmadan birşey diyemem ama küllük basınç sensöründendir veya yakıttandır katkı koy birazda sıkıştır arabayı arıza lambası yansın dedi, dediğini yaptım. Araç 120 -130 km hızda anahtar işareti yaktı sonra bn gazı kestim söndü ama çekişinde sıkıntı yoktu aynı gün akşama doğru arıza lambası yandı ve araç çekişten düştü. Gittim egr dedi temizledi sonrada test sürüşünde -performansı kafama yatmadı dedim turbo ötmesi var dedi. Chipden dolayı turbonun sesi yükselmişti zaten ancak ustalar turbo ötüyor diyolar. Arabada tuhaflaştı örneğin bu sabah araba yeri kazıyordu resmen ama biraz önce gelirken de hantal kaldı bi öyle bi böyle anlamadm gitii.
GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
---------- Yeni Mesaj eklenme zamanı: 23:48 ---------- Önceki Mesaj zamanı: 23:37 ----------
tek çekişinde sıkıntı olmasında ötsün sende hiç duyma
inş. Hiç sıkıntı yaşatmaz sana. benim turbo tuhaf yani anlam veremiyorum bi bakıyorum araba çok iyi gidiyor bi bakıyorum hantallaşıyor. 2000 devirin üstünde motor sesi kalınlaşıyor ve 2500 gibi bi hırıltılı yapıp 3000 e doğru kesiyor kafam karmakarışık noluyo anlamıyorum ki. Özellikle motor sesinde ki tuhaflıklar iyice huylandırıyor beni.
GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi