Elbetteki 200SX. (S14 kasa için konuşuyorum, eğer S13 ten bahsediyorsak tabiki calibra olur cevabım)
Bir zamanlar benimde bir yakınımda vardı, kendi aracım gibi kullanırdım. Dahe tr de drift in d si bilinmezdi. İlk D1 video kasedini gösterdiğimde arkadaşlarımın bu ne lan yalan bu dediklerini hatılıyorum.
200SX nissanın modifiye dünyasına bir lütfudur. Dünyanın en iyi ve modifiyeyey en yatkın motorlarından biri olan 4 silindir, turbo aspirated 200hp SR20DETT kodlu motorunu kullanır(S14B) İlk seri olan S14A GC18 1800cc 180hp motor kullanır.
Parçalarını temin etmek sorun değildir zira sebil gibi parça kaynıyor ABD ve Japonyada.
Şasesi Calibranınkinden en az 2 kat rijit ve ağırlık dağılımı çok iyidir.
Makbulü manuel olanıdır ancak ülkemizde çoğu otomatiktir ve gerçekten keyif almak için swap gerekir.
Daha yazarımda yazarım ama S14 alınacaksa hiç düşünmem. Yakıt sarfiyatı hariç tabi, gecelerce düşündürür adamı
Bir zamanlar benimde bir yakınımda vardı, kendi aracım gibi kullanırdım. Dahe tr de drift in d si bilinmezdi. İlk D1 video kasedini gösterdiğimde arkadaşlarımın bu ne lan yalan bu dediklerini hatılıyorum.
200SX nissanın modifiye dünyasına bir lütfudur. Dünyanın en iyi ve modifiyeyey en yatkın motorlarından biri olan 4 silindir, turbo aspirated 200hp SR20DETT kodlu motorunu kullanır(S14B) İlk seri olan S14A GC18 1800cc 180hp motor kullanır.
Parçalarını temin etmek sorun değildir zira sebil gibi parça kaynıyor ABD ve Japonyada.
Şasesi Calibranınkinden en az 2 kat rijit ve ağırlık dağılımı çok iyidir.
Makbulü manuel olanıdır ancak ülkemizde çoğu otomatiktir ve gerçekten keyif almak için swap gerekir.
Daha yazarımda yazarım ama S14 alınacaksa hiç düşünmem. Yakıt sarfiyatı hariç tabi, gecelerce düşündürür adamı