Türkiye Grand Prix 2006/Yarış Sonuçları

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan asTRa
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
asTRa' Alıntı:
8.virajda Alonso nun hakkını yememek lazım aslında gerçekten viraj yeteneği iyiydi.

valla katılmıyorum hakan,8. virajda bu kadar iyiyse sıralamada da birşey yapardı.diğer bölümlerde ferrariler hızlı olsa bile ancak esitlerlerdi durumu...alonso schumiden yavastı ancak cok yuksek suratte donulen o virajda bozuk bir hava akımının içine girerek herseyi berbat etme durumu vardı,senna nın ölümünü bile buna baglıyorlardı bazı bilir kişiler.hızlı ve viraj donen bir otomobilin arkasında kontrolsüz hava akımları oluşuyormuş...
 
Geçen yıl 8 pilotun sıralamadaki yerlerini kaybetmesine yol açtığı için "Ölüm virajı" adını alan 8. viraj dün yine Schumacher'in başına bela oldu.
İşte Schumacher 2.lik ile ilgili açıklaması;
Schumacher ikinciliği kaybetmesinin gerekçesi olarak bu virajı gösterip, "Alonso sonlara doğru 8. virajda avantaj sağladı. Bu bölümde arzu ettiğim hıza ulaşamadım. 8. virajın zorlaması nedeniyle zaman kaybettim. Ancak yapabileceğim buydu. Son turda yaptığım atak yeterli olmadı” dedi.
Eğer senin dediğin gibi düşünürsek Umut,sıralamada 2.olan schumi nin ne yapıp edip burada da 2. olması gerekmezmiydi.?
 
Schumacher tur zamanlarında alonsodan açıkca üstündü ama.o kadar farkı eritti schumi geldi ama arkadan gelmenin hem avantajı hem dezavantajı oluyor işte.Valla schumacher demişse boynumuz eğik ne diyeyim :)
 
2007 takvimi

18 Mart: Avustralya
8 Nisan: Malezya
15 Nisan: Bahreyn
13 Mayıs: İspanya
27 Mayıs: Monaco
10 Haziran: Kanada
17 Haziran: ABD
1 Temmuz: Fransa
8 Temmuz: İngiltere
22 Temmuz: Almanya
5 Ağustos: Macaristan
26 Ağustos: Türkiye
9 Eylül: İtalya
16 Eylül: Belçika
30 Eylül: Çin
7 Ekim: Japonya
21 Ekim: Brezilya
 
Formula 1 de görevli olduğum için birkaç gözlemimi paylaşmak isterim: 8. virajı alonso bariz bi şekilde şumi den daha iyi alıyordu çünkü 9. viraja fark açarak geliyordu ve bu bütün antremanlarda da böyleydi ayrıca raikkonen aslında arabanın azizliğine uğradı hatta de la rosa da öyle çünkü ilk antremanlarda 2 si arka arkaya en iyi dereceyi yapmıştı ama daha sonra araçta ne gibi değişiklikler yaptılar bilmiyorum ondan biraz da yawaş kaldı sıralama turlarında bunun dışında massa nın hakikaten çok güzel yarış çizgisi vardı hatta pistin hakkıını veriodu diyebilirdim ,bir de toro rosso ve midland antremanlarda çok iyiydiler ama yarışta neden böyle oldu bi anlam veremedim....
 
Alonso'nun o meşhur virajda schumiden daha iyi olacağını aklım kesmiyor, yalnız Renault, Fia tarafından yasaklanan amortisör ağırlık sisteminin yerine başka bir sistem geliştirmiş, virajda farkın açılmasını sağlayan en büyük etken bence bu..
 
walla olabilir yaaa
 
çok çok güzel bir yarıştı.keyif aldım izlerken her zaman olduğu gibi..
Hele ki son 10 tur çok çekişmeli ve heyecanlıydı bence ...
 
Geri
Üst