- Konuyu Başlatan
- #181
- Katılım
- 1 Nis 2010
- Mesajlar
- 2,877
- Tepkime puanı
- 48
- Puanları
- 48
- Yaş
- 43
Renk değişiminin ilk aşaması olan motor içi boyanmasını bitirdim.
Önce yüzey hazırlığı tabii 14 yılın yağı tozu pisi kiri kolay kolay çıkmıyor . 2 gün kürdanlar ile temizlik yapıldı . Yüzeyde yağın pisin izi kalmayınca 600 kum zımpara ile eski boyanın kazınmasına başladım :
Zımpara sonrası tekrar yüzey temizliği yıkama , kurutma , tiner ile temizleme pasların uzaklaştırılması ve astar .
Ertesi gün tekrar zımpara uygulaması sonrasında boyama :
İlk kat
İkinci ve üçüncü kat
Son kat vernik uygulaması
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Önce yüzey hazırlığı tabii 14 yılın yağı tozu pisi kiri kolay kolay çıkmıyor . 2 gün kürdanlar ile temizlik yapıldı . Yüzeyde yağın pisin izi kalmayınca 600 kum zımpara ile eski boyanın kazınmasına başladım :

Zımpara sonrası tekrar yüzey temizliği yıkama , kurutma , tiner ile temizleme pasların uzaklaştırılması ve astar .

Ertesi gün tekrar zımpara uygulaması sonrasında boyama :
İlk kat

İkinci ve üçüncü kat

Son kat vernik uygulaması

Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi