vatan bilgisayara vedigim urun 40 is gununu gecti

daha önce tamire gitti oldu diye geri geldi baktım hala ürün bozuk tamir olmadan yollamıslar
sonra bir daha verdiim olmamıs diye 44is gunu gecti hala yok
aynı hatadan dolayı 3. defa servise gittiğinde de yine size ürünün yenisini vermek zorundalar
2 taraftan da yeni ürün almaya hak kazanmış olursunuz
 
Hep öyle derler.. "gidin isterseniz mahkemeye verin!".. Akılları sıra caydırıcaklar, akılları sıra "mahkemeye verseniz de birşey olmaz" havası yaratacaklar..

Kanmayınız efendim, gidin düzgün bir şekilde tüketicine heyetine başvurun ve gerekli işlemleri yaptırın.. Tüketici heyetinden protesto gidince görürüm ben onların afrasını tafrasını..

Kızdım bak şimdi..
 
hep öyle yapıyolar en iyisi markanın yetkili servisine direk olarak elden vermek
 
başarı benim telefonu 35 işgününde yapamadı. t.h. mahkemesine dava açtım, 1 ayda para iadesi kararı postayla adresime geldi..
 
bende tuketiciler birliğine sikette bulundum yanıt bekliyorum arkadaslar saygılar
 
Bulunduğun yerse ilçeyse hemen kaymakamlığa git ve tüketici haklarına müracaat et onlar snei yönlendirecektir.. benmde aynı şekilde ayakkabıdan başıma iş geldi şuan yenisini giyiyorum..
 
mavibilgisayar sadece ankaradayken, harddiskimi servise verişimin 20. gününde tehtid ettim o zaman hemen yenisini göndermişlerdi
şimdi kaşarlık yapıyolar akılları sıra...
 
Kaymakamlıklarda tüketici haklarını savunan bi daire olduğunu biliyorum buraya başvurursanız kesin sonuç alıyorsunuz onuda biliyorum. İşi büyütürüm derseniz noterden bi ihtarname arkasından santralden yetkililerle görüştürmelerini isteyin (mümkünse halkla ilişkiler departmanı olmasın) gerekli işlemler yapılmazsa ileriye gidiceğinizi ve bundan çekinmeyeceğinizi belirtin. Bağırıp çağırın ama asla hakaret etmeyin. Saygıyı elden bırakmayın aksi halde onlar size dava açmaya kadar gidebilir doğal olarak haklıyken haksız olursunuz yazık olur.
 

Benzer Konular

Geri
Üst