calibra-vectra-astra.
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
hocam devır olayında haklısında dedıgın yuksek vıteste 4 ve 5te daha cok sıkıntı yaratıyor turbolara ust devırde dolu dolu donemedıklerı ıcın.. devırlı atmosferıkler bu konuda daha basarılı gordugum, ayrıca astra, vectra ve calıbraya gore aero anlamında dezavantajlı.. calıbrada yuksek torku ve aerosundan guzel yurur.. astra en gerıde gıbı gelıo ama ılk 2 yı kestıremıorumSenin devir çevirme avantajın var, turbolar belli devirden sonra ciddi güç ve tork kaybı yaşamaya başlarlar, senin kadar devir çeviremezler. Eğer her viteste boost'u yakalayabilirlerse şansları olabilir. Turbolar son viteste, yani yüksek hızda daha rahat devir çevirebildikleri için daha şanslılar, OPC yüksek hızda zorlanmaz. OPC'nin turbosu Calibra'dan daha büyük, teknolojisi daha yeni, roll olacağı için Calibra'nın kalkışaki 4x4 avantajı da olmayacağından OPC sürpriz yapabilir.
hocam devır olayında haklısında dedıgın yuksek vıteste 4 ve 5te daha cok sıkıntı yaratıyor turbolara ust devırde dolu dolu donemedıklerı ıcın.. devırlı atmosferıkler bu konuda daha basarılı gordugum, ayrıca astra, vectra ve calıbraya gore aero anlamında dezavantajlı.. calıbrada yuksek torku ve aerosundan guzel yurur.. astra en gerıde gıbı gelıo ama ılk 2 yı kestıremıorum
ayrıva opcde ko4 var bıldıgım calıbranın kkk16sı ondan buyuk deılmı yada cok yakındır olsa olsa
hocam devır olayında haklısında dedıgın yuksek vıteste 4 ve 5te daha cok sıkıntı yaratıyor turbolara ust devırde dolu dolu donemedıklerı ıcın.. devırlı atmosferıkler bu konuda daha basarılı gordugum, ayrıca astra, vectra ve calıbraya gore aero anlamında dezavantajlı.. calıbrada yuksek torku ve aerosundan guzel yurur.. astra en gerıde gıbı gelıo ama ılk 2 yı kestıremıorum
ayrıva opcde ko4 var bıldıgım calıbranın kkk16sı ondan buyuk deılmı yada cok yakındır olsa olsa
çok heyecanlı olur seko.