Vectra B Aracıma Headers Uygulaması

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Lawrence
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
performansa yönelik bir üründür. üst devirlerde oluşan egzoz gaz basıncı daha düşük tutulur ve araç üst devirlerde rahatlar.
 
performansa yönelik bir üründür. üst devirlerde oluşan egzoz gaz basıncı daha düşük tutulur ve araç üst devirlerde rahatlar.

Arkadaşıma teşekkür ederim dedikleri doğrudur... Sadece eklemek istediğim şeyler var... Malesef manifold dışarıyla temas halinde olup en fazla ısınıp soğuyan parçalardan biridir... coRSac kardeşim şöle diyim işçilik karşıdan çok ii gözükmesede 4 gündür çok memnunum fiyat performans karşılaştırmasında benden tam not aldı... Ben çok memnunum ve farkı biner binmez hissettim... Eski manifold dökme demir olduğu için çabuk çatlar bu ise boruların birbirine kaynaklanmış hali dökme falan değil aşınmalar bu yüzden biraz daha yavaş oluyor ömrü daha uzun... Ben böyle tercih ettim fiyat farkı yoktu... Çatlak manifold 2-3 hp kaybettirsin bu ise 4-5 hp kazandırsa benim için azımsanmayak bi değer 7-8 hp aldım harcanan paraya kaşılık değer ve zaten yaptıracaktım...
 
gzlll
 
bi sorun yaşatmıyor 2 yıldır war bende sürekli yuksek dewirlerde gezerken soğuma eskiye oranla daha rhat yanan ısınan bişey yok çok baktm .)) benım ki 4-2-1 Mantzel german style 60mm ara borular komple sistem sadece manifold ve çatalı 500 tlyi buldu 60mm düz boru son çıkışa kadar 100de orası tuttu internet üzeri aaldım egzantrk ve uygun hawa filtresyle desteklenınce mukemmel
 
Headers Taktırmanın "Yakıta" (-),(+) olarak bir katkısı varmı acaba ???
 
headers'ın etkisi dolaylı olarak yakıtada var tabiki. dışarı atılmak egsoz gazı yol olarak uzatıldığı için daha çok soğuyacak tekrar silindir içine verildiğinde daha soğuk hava vermiş olacaksınız.
manifold etrafını sıcaklığı tutsun diye izole ederseniz headers amacı dışına çıkmış olur.
 
yakıt düşermi artarmı ?
 
Geri
Üst