VECTRA B önerisi ?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan efor06
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
evet bu tesisat ,motor elektrik tesisatı diye geçer.
 
tamiri basit ortalama 6 saatte tamamdır. :)
 
Yalnız şuna eminim ki, bu konuda bilgisi olmayan vectra b kasa sahibi sürücü çok çok fazladır.
 
Benim aklıma şöyle birşey takılıyor. Malüm, B kasalarda orjinal olarak karter koruyucusu yok (araç sahipleri sonradan taktırıyorlar), malüm motor kısmıda maşallah dolu, el girecek yer neredeyse yok. Isınan motor ancak ön ızgaralardan ve alttan gelen hava ile soğuyor. Bizler aracın altını karter muhafazası ile kapattığımızda motor kısmının soğuk hava almasını engellemiyormuyuz? Bir çok arkadaş "Opel harareti sever" diye yorumlar yapıyor ama bana kalırsa hiçbir araç harareti sevmez.
 
Her motor ideal çalışma hararetiini sever bence :) Karter koruması takılmadı mutlaka hava sürkilasyonunu etkileyecektir.Bunu kesin yorumlayabilmek için tabiki soğutma için nasıl bir airodinami yapıldı onu bilmek gerekli.Fakat mantık sirkülasyonu düşüreceğinde takılıp kalıyor.Bir de lpg taktırıp kuru çalışan motor neler çekiyordur kimbilir.Aslında aynı mantıkla ilerlersek, bu araçlar çeşitli testlere sokuluyor, üşlekmizde olmasa da avrupa ülkelerinde yayınlanan bir çok degi 100.000 km testleri yapıyor.Ülkemizde bir kere 100.000 km testini vectra b lerin makyajlı kasa olanının 2.0 dizel olanına uygulamışlardı, açıkçası hiç elektronik arıza yazılmamıştı.Hatta kendi sınıfında bir çok özelliğine övgü yazılmıştı.Aynı dergi 98 senesinde avrupa ülkelerinden birinde A3 testi yapmıştı ve A3 için daha fazla arıza raporu çıkarmıştı.Keza vectra nın dizellri sorunlu araç diye nam salmış durumda.TEst tam tersi söylüyor.Bir sürü çelişki.Aslında şöyle bir durum olabilir.Konu maden vectra b 2.0 lar, yabancı ili iyi olan bir arkadaş ta yabancı siteleri bir araştırıp orada da aynı araçlar hakkında aynı sorunlardan şikayetler varmı bir araştırıp burada bir makale şeklinde tarafsız bir şekile yayınlasın bence.
 
Geri
Üst