Vectra B şarj problemi

astrammm' Alıntı:
abi farların tıtreması dınamonun arac calısırken 14- 14.5 volt degılde 16 volt sarj etmesınden olur bırde sarj dusunce olur ama yaptıgı halde farlar tıtrıyorsa yuksek sarj edıyo olabılır

tüm ışık ve elektrik tesisatı anormalleşti yarın belli olacak bakalım ne oldugumuz..
 
habr bliorum bizlerle paylaşırsan sevinirm:)çözemedim bende şu sorunu aynı sorun bendede var.aynen şasyi başka yerden aldık.şimdi şarz dio ama arada cam kapama tuşuna basıorum lektrik falan kesio çıt çıt ses çıkartıo.çözemedik durumu.
 
Evet Öncelikle selamlar...
Problemim çözüldü...
Konjektör arızası giderildi herşey normale döndü +farlarım daha canlı yanmaya başladı..

+Antifirizi kimse unutmasın aman deyim bu kış çetin geçicek galiba :)

İlgilenen herkese teşekkür ediyorumm ...
 
Black_Sniper' Alıntı:
Evet Öncelikle selamlar...
Problemim çözüldü...
Konjektör arızası giderildi herşey normale döndü +farlarım daha canlı yanmaya başladı..

+Antifirizi kimse unutmasın aman deyim bu kış çetin geçicek galiba :)

İlgilenen herkese teşekkür ediyorumm ...

nasıl hallettiler peki nereye müdahale edildi.eskiden çekilen direk şasi iptal edildimii.cevaplarsan sevinirizz;)
 
alpervectra-B' Alıntı:
nasıl hallettiler peki nereye müdahale edildi.eskiden çekilen direk şasi iptal edildimii.cevaplarsan sevinirizz;)
slm şarj dinoması sökülür ve içinde konjektör ve diyot tablası vardır onlar değişir .
 
Evet bir çok zahmetli işlemden sonra malum opelin motor kısmına el girecek çalışılacak mekan yok baya ugraştılar dinamo söküldü dinamo sökülmüşken kömürlerini de değiştirdik konjektörü değiştirdik...Bu işlem sonrası farlarda ve gösterge tablosundaki ışık titremesi kesildi ...

Sonradan eklenen Şase kablosuna gelince söküldü. orjinali yenilendi fakat oda uzun sürdü kabloları kestiler lehimler yapıldı orjinal kablo onarıldı herşey normale döndü... Çok şükür...
 
Geri
Üst