vectra B yay !!

VecTraTöR

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
31 Tem 2006
Mesajlar
881
Tepkime puanı
0
Puanları
16
Yaş
36
vectraleo0175trxs2.jpg


resmimizi koyduktan sonra başlıorum soruları saydırmaya :) böyle sürüngen bir araç yapma isteği bende uzun süredir var..
öncelikle elimde bir takım vectra GT yayı olduğunu belirtiyim..
şekildeki gibi bir grüntü yapmayı düşünüyorum biliyorum birçoğunuz birsürü laf sayacak kızacak ama evet o GT yaylarını kestireceğim :o

fakat 2 düşüncem var kestirmek mi press mi siz hangisini önerirsiniz
ayrıca yaylar 195/65/15 orj vectra jant ve lastiklerinde kullanılacaktır sürtme yaşamamam için boyutlar ne olmalıdır ? 10 cm bile olsa sürtmez o lastikler diyenler oldu bende sürüngen yapmak istiyorum tavsiye ve görüşlerinizi beliyorum

şimdiden teşekkürler.. ;)
 
vala emrcim şimdi hayallerini yıkmıyım ama bildiğim zaten.arka yaylar kesilmio.ikinci olarak biyere kadar kesersin onlarda seni tatmin etmez.yani bitek yayla yapabileciğin iş deil.çünkü amortisörlerin orjinal olduu iiiçin biyerden sonra rot kollarını karşılamaz.snin yapıcağın en güzel işlem madem istiyosun sürüngen.önce gidp spor bi yay alman lazım 6 cm gibi.birde uygun fiat olsun diorsan amortisörlre işlm yaptırman lazım biraz daha kısaltılcak amortisörlerin ve sertleştirilcek.resimde gördüğün araba okadar bsit bi araba deil çamurlukları genişletilmiş bi araç onun içersinde davlumbaz falan yoktur yani alt yapısı hazırlanmış.ve jantları enaz 19 veya 20 ve çok sıkı bi coilover sistemi var gibi.std bi vectra ya zaten bu jant sığmaz.sen sürtmez dienleri boşver bitek yayla işleri halletmeye çalışırsan canından kastın var die düşünürüm ben.bu olaydan hayatını kaybeden arklarımız var.konuştuq zaten msn den biliosun.
 
abıcım sımdı pres malzeme özellık kayıbı yapar............ kestırmek bı nebzede olsa iyidir ama o yaylar o boyuta göre sertlık derecesındedır kısa boy olunca cok sert kalalbılır amma zevk ısı ıste
 
arkadaşım arabayı yayla nekadar basarsan bas bunu amartisörle adapte etmezsen arabadan hiç bir keyif alamazsın beşik gibi sallanır.bir ikincisi ise yanakalrı çok ince yapma hergün soluğu lastikçide alırsın.birde camurluğu açtırmanı tavsiye ederim.ozaman gercenten muazzam bir görüntü olur.
 
spaceghost' Alıntı:
arkadaşım arabayı yayla nekadar basarsan bas bunu amartisörle adapte etmezsen arabadan hiç bir keyif alamazsın beşik gibi sallanır.bir ikincisi ise yanakalrı çok ince yapma hergün soluğu lastikçide alırsın.birde camurluğu açtırmanı tavsiye ederim.ozaman gercenten muazzam bir görüntü olur.

lastik ve jantta herhangi bir değişme olmayacak ;)

fikirleriniz iin teşekkür ederim olmazsa şimdi gtlerle arayı kapatıp ilerde sürüngen yaparız bakalım artık nasıl olursa ama anladığım kadarıyla sırf yayla olacak iş değil olsa bile 5-6 cm en fazla biraz daha düşünüp tartalım en iisi :)
 
spaceghost' Alıntı:
arkadaşım arabayı yayla nekadar basarsan bas bunu amartisörle adapte etmezsen arabadan hiç bir keyif alamazsın beşik gibi sallanır.bir ikincisi ise yanakalrı çok ince yapma hergün soluğu lastikçide alırsın.birde camurluğu açtırmanı tavsiye ederim.ozaman gercenten muazzam bir görüntü olur.

hak veriyorum....

Tek çözüm coilover gibi görünüyor ama çok para... Keşke olsa... Tam harika...
 
hic bisey yawma seninde bildigin gib tr ye yollari.... :(
altini fln surtersin icin ciz eder:sorry:
 
başka fikri olan yok mu şunu yap bunu yap bu araç bu hale gelir diyen :)
 
ben şukadarını soliim bi arkadaşım toyota yaris marka aracın yaylarını presletti ve yolda yay kırıldı.ben asla presletmezdim.bilginize
 
Geri
Üst