Vectra b ye krank filtresi

ya o fitre krank değilde egzantrik filtresi olsa gerek birde benım soyle bi sorum var yağ buharı geliyor ordan oda direk gaz kelebeğiyle emişe gidiyor ama benım aracımı sıkıştırdığımda haliyle egzantrik yağı çırpıyor ve daha fazla yağ emişe gidiyor buda gaz kelebeği ve rölanti motorunun daha çabuk kirlenmesine yol açıyor kanımca emme manifoldunada bi miktar yağ basıyor faydası belki valfleri yağlıyordur zararı da dediğim gibi olabilir yani bu konuda bilinçli bi arkadaş varmı bu olayı anlatacak ??
Antalya da OPER Srv. Enver abi bana önermişti bu filtreyi gaz kelebeğin yağlanmasın istersen diye. Faydalı bir alet olsa gerek. Ama ben taktırmamıştım.
 
o zaman emişe vermek çok saçma çünki bizim araçların baş belası rölanti motoru ve gaz kelebeğinin bu kadar sık kirlenmesi rölanti sorunu yaşamamızın baş faili bu yüksek devirlerde egzantriklerin yağı çırpması sonucu o hortmdan bi miktar yağ geliyor ve kelebekle rölanti motorunu kirletip kelebekteki vakum kanalları tıkanıyor .(
 
Evet,

Ama her araçta aynı oranda olmuyor.
 
kayseride olsa yaptırrım V6 için bence ideal heçen hafta gaz kelebeğimi döktüm temizledim hep yağlanmış manifolları temizledim boruların içi araba çekişi arttı diyebilirim örn veriyim nasıl bir kurum bağladıysa emme manifold içine egr den gelen boru ucu tıkanmış :)
 
aynen bnm cdx de de vardı bu olay hatta onların hava filtre hortumu kısa gelen yağ bazen hava filtresine kadar ınıyordu .)
 
Benim CDX'te yağlanma oldukça az.

Eski GLS'de fazlaydı.

Hatta yağ eksilmesi de aynı oranda CDX'te az, GLS'de fazlaydı.
 
Resimde okla işaretlediğim yerde ufak bir parca var... o parca kırıksa kelebek boğazını yağlıyor... Kırık değil ise yag buharını direk karterden aldığından yağlanma olayı çok daha yavas oluyor... Cözüm 1 oil cahtc, cözüm 2 yani bir külbitör kapağı, cözüm 3 yüksek devire cıkmama ve ara ara boğaz temizliği

https://imageshack.com/i/0orzkxj
 
isteyen olursa bizim burada aksesuarcıda satılıyor yurtdışından almış.

cradances@hotmail.com
 
Geri
Üst