Vectra c P2075 hatası veriyor

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan candc
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

candc

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
18 Eki 2015
Mesajlar
34
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
38
Siteyi ziyaret et
Merhaba arkadaşlar ustalar
Geçen sabah yola çıktım akü sarj ışığının yandıgını farkettim eski araçtada oluyordu kontak açıp kapatınca geçiyordu o yüzden ilk başta fazla umursamadım
İlk ışıklarda kontak açıp kapattım lamba söndü ama az ilerleyince tekrar yandı
İşe geç kalmayayım diye geri dönmedim devam ettim
On onbeş dakika gittikten sonra Abs eps vs ışıkları yandı yani devre dışı kaldılar farlarda söndü
Park etmeye yer ararken direksiyonda sertleşti hemen kenara çektim bıraktım orada
Akü zaten vasattı bende yeni akü alıp tekrar eve getirdim

Oto elektrikçiye bıraktım sarj Dinamosu konjektor diyodlar filan baya birşeyi elden geçirdi bazıları değişti

Aracı aldım yola çıktım motor arıza lambası yandı geri gittim cihaza bağladık P2075 arızası çıktı
Manifold Valf filan birseyler yazdı sanırım
Hata kodu silinince tekrar geliyor

Şarj Dinamosu civarındaki Manifold civarındaki fişlemelere filan baktı usta ama bişe değişmedi hata tekrar geliyor

Bu hata tam olarak nedir acaba
Nedeni ve çözüm yolları nelerdir
Yardımlar için şimdiden çok teşekkür ederim çok canımı sıktı bu olay bir haftadır :(
 
Merhaba arkadaşlar ustalar
Geçen sabah yola çıktım akü sarj ışığının yandıgını farkettim eski araçtada oluyordu kontak açıp kapatınca geçiyordu o yüzden ilk başta fazla umursamadım
İlk ışıklarda kontak açıp kapattım lamba söndü ama az ilerleyince tekrar yandı
İşe geç kalmayayım diye geri dönmedim devam ettim
On onbeş dakika gittikten sonra Abs eps vs ışıkları yandı yani devre dışı kaldılar farlarda söndü
Park etmeye yer ararken direksiyonda sertleşti hemen kenara çektim bıraktım orada
Akü zaten vasattı bende yeni akü alıp tekrar eve getirdim

Oto elektrikçiye bıraktım sarj Dinamosu konjektor diyodlar filan baya birşeyi elden geçirdi bazıları değişti

Aracı aldım yola çıktım motor arıza lambası yandı geri gittim cihaza bağladık P2075 arızası çıktı
Manifold Valf filan birseyler yazdı sanırım
Hata kodu silinince tekrar geliyor

Şarj Dinamosu civarındaki Manifold civarındaki fişlemelere filan baktı usta ama bişe değişmedi hata tekrar geliyor

Bu hata tam olarak nedir acaba
Nedeni ve çözüm yolları nelerdir
Yardımlar için şimdiden çok teşekkür ederim çok canımı sıktı bu olay bir haftadır :(

vakum hortumlarınıda kontrol edin belki eli kolu değip yırtmış çatlatmış olabilir usta illaki o bölgede vardır vakum hortumu
 
Ben kendim baktım biraz hava filtresinin olduğu yerde tıs diye bir ses var ama o ses normal birşey mi yoksa anormal mi bilmiyorum iş çıkışı gidip göstereceğim bir yere yere daha
Bu arada araç dizel 1.9 cdti
Bugün çekişden düştüğünü de hissettim ama sürekli değil
Düşüş çok bariz oluyor çok büyük fark oluyor çünkü
Hatta giderken gazı sonuna kadar verince kick down a bile geçmiyor
 
Ben kendim baktım biraz hava filtresinin olduğu yerde tıs diye bir ses var ama o ses normal birşey mi yoksa anormal mi bilmiyorum iş çıkışı gidip göstereceğim bir yere yere daha
Bu arada araç dizel 1.9 cdti
Bugün çekişden düştüğünü de hissettim ama sürekli değil
Düşüş çok bariz oluyor çok büyük fark oluyor çünkü
Hatta giderken gazı sonuna kadar verince kick down a bile geçmiyor

tıs sesi vakum kaçağıdır. turbo basıncının düşmesine yada hiç üretilmemesine sebep olabilir.
 
Maalesef sıkıntı başkaymış
Girdap sensörü değişti egr valfi temizliği yapıldı
Simdilik sıkıntı yok ama ikinci vitesten üçe geçerken bazen ara gazı veriyormus gibi es veriyor araya
 
Geri
Üst