Vectra vs. Astra

hmm o zaman şöyle bir kılıf uydurayım. 105 bglik motor maksimum torkunu 3700 devir/dakikada veriyordu. bu 115 bglik olan ise 4000 devirde.
eğer vectra gibi bir otomobili daha rahat devirlendirmek istiyorsanız tork eğriniz daha önemli olabilir.

tabi sadece maliyet hesaplarının optimum sonucuda olabilir
 
105 lik twin port un max tork devri 4000 lerde diye biliyorum ecotec in 3600 d dak. 150Nm

ayrıca hacim büyüdükçe bu devir düşmüyorsa o motordan iş çıkmaz.
 
z18xep olabilir.


1.6 benzinli 115 hp motoru yok.. 1,8 dir o .


bu arada link hata verdiği için dökümanı inceleyemedim

o da olmuyor 1.8 de 125bg ama dökümanda arkadaşın dediği gibi 115 yazıyor.:confused:
 
evet küçük bir araştırma yaptım

115 hp lik motoru gördm çap strok aynı sadece skıştırma 10.8/1 yapılmış

sanıırım pistonları ve yazılmı farklı onun dışında z16xep ile büyük farkı olan bir motor olduğunu zannetmiyorum
 
kağıt üzerinde 115bg çok çekici görünüyor ama maksimum hız 191km/sa
0-100km hızlanma 11.7 saniye olunca. eeee ne işe yarıyo bu ekstra10 bg diyor insan.
4000devir/dk maksimum tork devri ile eski motor kadar heycan verici olacağını sanmıyorum.
 
Astra'da kullanılan 115bg'lik motor Mitsubishinin GDI , Volkswagenin FSI'ı gibi direk enjeksiyonlu benzinli bir motor bildiğim kadarıyla...
 
1.8 astralar sıfır olarak bayilerde satılıyor.
 
1.6 115 bg lik astralar makyajlı kasa ile çıktı diye biliyorum özellikle golf fsi ile astrayı zorlamaya başlayınca motordo iyileşirme yaptılar diye hatırlıyorum
 
Geri
Üst