- Konuyu Başlatan
- #91
Ynt: Warlordares'in Nazlı Kız'ı ve Detaylar
Aslında herkes aynı şeyi söylemiş... benim bile kafam karıştı...
yapış şekillerimiz farklı
örneğin normal bir durumda(az eğimde) ışıklara geldiğim zaman bekleme sürem uzun ise durma süresine kadar aracı debriyajda tutarım(yani debriyaja basmam) vites küçültür ve ne frene ne de motora ekstra yük vermeden dururum yani motor freni ve normal frenleme birlikte. durma anına gelmeden hemen önce ise debriyaja basar aracı boşa alır ayağım sadece frende basılı beklerim. böylelikle hilholder devreye girer. kalkış esnasında ise vitese takar kalkarım
eğer bekleme sürem kısa ise. yine gelirken vites küçültür ve motor freni ve normal fren ile durma noktasına gelirim (arabayı hiç silkelememek gerek) hem debriyaja hem de frene beraber basar aracı 1. vitese takar ve kısa sürede kalkış yaparım
durum bu.. yani bekleme süresine göre debriyaja basma stilim değişir.
Aslında herkes aynı şeyi söylemiş... benim bile kafam karıştı...
yapış şekillerimiz farklı
örneğin normal bir durumda(az eğimde) ışıklara geldiğim zaman bekleme sürem uzun ise durma süresine kadar aracı debriyajda tutarım(yani debriyaja basmam) vites küçültür ve ne frene ne de motora ekstra yük vermeden dururum yani motor freni ve normal frenleme birlikte. durma anına gelmeden hemen önce ise debriyaja basar aracı boşa alır ayağım sadece frende basılı beklerim. böylelikle hilholder devreye girer. kalkış esnasında ise vitese takar kalkarım
eğer bekleme sürem kısa ise. yine gelirken vites küçültür ve motor freni ve normal fren ile durma noktasına gelirim (arabayı hiç silkelememek gerek) hem debriyaja hem de frene beraber basar aracı 1. vitese takar ve kısa sürede kalkış yaparım
durum bu.. yani bekleme süresine göre debriyaja basma stilim değişir.