- Konuyu Başlatan
- #11
x20xev motorlar için resimdeki vakumla çalışan siyah parça diyafram patlar ise araba resmen şahine dönüyor ,veya ince vakum boruları patlamış olabiliyor ,madde 13 deki parça aracın neresinde resim vs. varmı kontrolü nasıldır bilgi verebilecek biri varmı.
ayrıca çok güzel bi paylaşım.
emeğinize sağlık.
Not : bu parça manifoltun alt tarafında yeri oldukça pis her benim diyen kontrol edemiyor malesef vede sürekli çalışan aktif bir parça olduğundan oldukça özenle çalışıp çalışmadığı kontrol edilmelidir .
bendeki diyafram patlaktı değiştim arabam 150 bg gibi davranmaya başladı
http://img.auctiva.com/imgdata/5/6/8/3/6/0/webimg/189391846_tp.jpg
bu parçanın görevini tam olarak yazayım size : düşük devirlerde 16 valf motorlar 8 valflilere göre isteksizdir bu bir gerçek vede sanırım kimsenin itirazı yok itiraz eden olursada arabalardan anladığından şüphe ederim zaten : )
bu dezavantajı yok etmek ve tork eğrisini artırmak için düşük devirlerde tork sağlayıcı bir parça sisteme eklenir . yüksek devirlerde zaten 16 valfli motorların torka ihtiyacı olmaz ancak düşük devirlerde aracınızdan şüphe ediyorsanız ilk önce bu parçayı kontrol edin yada en iyisi kontrol ettirin x20xev lerde çok pis yerde bu lanet şey
nerdeyse bu parça yüzünden aracımı satıyordum bu nasıl 150 hp diyerek
Son düzenleme: