Yağ Kaçırma veya Terletme Yardım

Screetcash06

Kayıtlı Kullanıcı
41-Kocaeli
Katılım
12 Mar 2019
Mesajlar
22
Tepkime puanı
2
Puanları
3
Herkeze Merhabalar Arkadaşlar 2012 Model 1.3 Dizel astra J kasa 69 bin km de aracımda bugun itibarıyla park yaparken yağ akıttıgını farkettim. motorun içindeki alttaki demirlere yarım litreden fazla yağ biriktiğini gördüm. Yolda Gelirken İlk defa 175 hız yaptım Bundan Kaynaklı Aracı Sıkıştırdığım için mi yap attı bukadar bilgili arkadaşlardan yardım bekliyorum Teşekkürler. Yağ Akması Parkı yaptıkdan sonra durdu.
 
Tam olarak motorun hangi tarafında
 
Moturun Ön Kısmında Bulunan Tofaşlarda Bulunan Ateşleme Bobini gibi olan yuvarlak kutunun ordan ve Moturun En Arkasında Turboya benzer Bişey var tek başına duruyo ordan cok atmış ve alttaki demir saça birikmiş
 
Turbo hortumu veya contasından kaçırmış olabilir..Turbonun kendisini ve borularını kontrol edin..Gerçi yarım litreye yakınsa turbodan bukadar akmaz...Aracı litfe kaldırıp kontrol ettirin ve yağ seviyesini ölçün...Yağ seviyesi min.seviyenin altındaysa ekleme yapmadan çalıştırmayın...
 
Teşekkür Ederim En Kısa Sürede Gideceğim
 
  • Beğen
Tepkiler: Cemil
Birisi yağ filtresi bu filtrenin contası var değiştirin digeride sanırım yağ yavalandırmadan geliyor anlatmamıza göre
 
Benim aracımda karter de veya başka her hangi bir yerde yağ sızıntısı yok ama yağ eksiltiyor. Bir ara turbo bağlantı noktasından ufak ufak kaçırıyordu ama onu kapattırdım. Muhtemelen motor gibi duruyor ama sizce başka ne olabilir ? Turbosu 2 hafta önce yenilendi. OBD de bu sorunu gösterir mi ?
 
Yag sogutucuyu kontrol ettirin zira 80 bin km civarinda filitrenin alttrafinda meydana gelen catlaklar veya motor yuzeyine temas eden conta motorun sicakligindan dolayi eridigi icin yag kacagina neden oluyo. Sogutucu saglam ise maddi durumunuz el vermiyorsa kacaklar contadan ise tamir seti ile contalari degistirerek bi sure daha idare edebilir. Ama orjinal yag sogutucu ile degisimi kesin cozum olacaktır. Turbo hortumlari yarim litre kaciracak kadar deforme olmuyor. Giris ve cikislarinda terleme ve yaglanmaya bikac damla kadar kacirmaya neden oluyor. Sorun yag sogutucu olabilir kroniktir
 
Yag sogutucuyu kontrol ettirin zira 80 bin km civarinda filitrenin alttrafinda meydana gelen catlaklar veya motor yuzeyine temas eden conta motorun sicakligindan dolayi eridigi icin yag kacagina neden oluyo. Sogutucu saglam ise maddi durumunuz el vermiyorsa kacaklar contadan ise tamir seti ile contalari degistirerek bi sure daha idare edebilir. Ama orjinal yag sogutucu ile degisimi kesin cozum olacaktır. Turbo hortumlari yarim litre kaciracak kadar deforme olmuyor. Giris ve cikislarinda terleme ve yaglanmaya bikac damla kadar kacirmaya neden oluyor. Sorun yag sogutucu olabilir kroniktir
Abi önceklikle zaman ayırıp yazdıgın ıcın tesekkur ederım kesınlıkle bakacagım. Benim aracım şuan 236 bin km de.
 
Abi önceklikle zaman ayırıp yazdıgın ıcın tesekkur ederım kesınlıkle bakacagım. Benim aracım şuan 236 bin km de.
Her 80 bin kmde '' icinde yani 80 binde degistim tamam degil parcanin omru okadar. Simdi ye kadar en az 1 kere degisim yapmis olman gerekir
 
  • Beğen
Tepkiler: Astra-J806
Geri
Üst