Yaw delircem bu devir dalgalanması nedendir?

Al Paciona

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
11 Kas 2008
Mesajlar
2,719
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
49
Siteyi ziyaret et
Arkadaşlar vallahi araba sürmekten ve arabamdan bazen nefret ediyorum ya bu sebepten. Dün akşam giderken bir kavşakta yavaşladım, hızım 1. vites için fazla 2. vites için azdı:D ben 2 ya aldım (zaten bire zor geçiyor bu durumlarda) tam kavrarken stop eder gibi yaptı (gaz yemedi yada) sonra o andan itibaren devir saati daha yüksek çalışmaya ve hatta ara sıra 2000 devire çıkmaya başladı.

Her vites değiştiripde gaza bastığımda 1-1,5 sn gaz yemeyip sonradan gazı alıyor. Benzine aldım canımdan bezdirdi zaten hava yağmurluydu yollar berbattı:(

Yalnız dikkatimi bişey çekti benindede aynı sıkıntı devam etti fakat lpg deki gibi çok hissettirmiyor. ama bence aynı problemi yaşatıyor. benzin daha farklı olduğundan sorun yaratmıyor fazla. üstelik benzindede 1000-1100 devirde kalıyor rölantide.

Geçenlerde yine aynı sorun oldu sonra kendiliğinden düzeldi. aracı lpg de yüke bindirince kesiklik yapıyor birde sanırım çekişde düşme var.

Sorarım size nedendir?
 
bence iyi bir temizlik ister gibi...
boğaz temizliği falan kurtarmazsa motor içi açılarak temizlenmek zorunda oluyor.
ama eskisinden hem yakıt hem performans olarak çok daha iyi olur...
bu arada km nedir?
 
kardesim...
yapacagin sunlar...atesleme sistemi nemlenmis olabilir..biryerlerden yalnis hava emiyor olabilir.. arti kelebegi temizlet ...
 
Kelebek boğazını ve egr yi yazın temizlettim. oralardan kaynaklandığını sanmıyorum, Ateşleme sistemi nemlenmiştir derken neresi nemlenirki? tarif edersen bir bakayım olabilir belki.

Yanlış hava emiyor olsa sürekli yapmazmı bu sorunu?
 
bobin ve bobone giden buji kaplolari arti bujilere takilan yerler...birde calisirken o hatayi yaptiginda bir bak kaplolar kacirma yani saseye ateleme( motora sicrama) yapiyormu...
 
bobin ve bobone giden buji kaplolari arti bujilere takilan yerler...birde calisirken o hatayi yaptiginda bir bak kaplolar kacirma yani saseye ateleme( motora sicrama) yapiyormu...
Bujilerin olduğu yerlerin opellerde nemlnme ihtimali yok bence, ama bobinin oralara bir bakayım. kabloların dışı sağlam sıçrama yapmaz. hem böyle bişey olsa sürekli olurdu.
 
Rölanti ayarlayıcısını da kontrol ettirin bence
 
km söylemedin ama motor içi kurumdan bence..
bir süre sonra motor hiç çalışmamaya başlar...
 
sen yagmurlu hava deyince ister istemez akla nem rutubet gelir....cünkü sen diyorsun o gün hava berbat yagmurlu idi...baska zaman yapmiyorsa??? akla o gelir..
kelebek ayari modu ayar istiyor... ustaya göster rolantide kelebek konumu ölcümlere uyuyormu?????
 
Geri
Üst