yıllık bakımı yaptırdım

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan cago022
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
ben yag filtresinl degiştrdiğim için 4.5lt yerine 5 mi koymalımıyım.çift tırnak buji simdilik sorun olmadı.bilgisi olan varsa nasıl bir sorun yaratabilir.yag filtresi pahalı biraz dogru diyorsunuz.baska parcalar ve yagda daha ucuz diye dusunuyorum.mesela internet sitelerinde yag litresi 25 civarı.ben 18 e aldım.tabi sahte deglse;)
 
orj yag filtresi 5 tl
hava filtresi 10 tl
polen filitresi 10 tl
benzin filitresi 10 tl filitreler yağ harici yan sanayi ama kaliteli dedi ustam
yağ mobil 5-40 75 tl ayrıca bu yağda tam sentetik değil demişti ustam

son bakımımıbu fiyata yaptırmıstım ayrıca 30 tl de işcilik ustama vermiştim sanki sizin fiyatlar fazla değil ama biraz yukarıymıs gibi geldi
 
opel turkiyeye buji ile ilgilmail attım.bana çift tırnagın motora zarar verecegini söylediler sizce tekrar degiştirmelimiyim.arabanın orjinal bujilerinin ne oldugunu nasıl anlarım.motor kodu 16xer.2009 astra
 
opel turkiyeye buji ile ilgilmail attım.bana çift tırnagın motora zarar verecegini söylediler sizce tekrar degiştirmelimiyim.arabanın orjinal bujilerinin ne oldugunu nasıl anlarım.motor kodu 16xer.2009 astra

aracın kıtapçığında yazması lazım ...
elektrot aralığı diye yazar şu aralıklarda olmalıdır diye ...
motora zarar verir demişler ama benim pek aklıma yatmadı ...
bende benzer konu ile ilgili bosch türkiyeye mesaj atmıştım. yani hangi tür buji aracıma uygundur diye .adamlar bana 3 değşik seçenek sundu biri tek tırnaklı buji , biri çift tırnak 1 mm elektrot aralığı olan buji diğeri de 4 tırnaklı 1.35 mm elektrot aralığı olan buji idi. herbiri de araca uygundur dediler ...
ben sonuncuyu tercih ettim daha yeni bir teknoloji ,uzun ömürlü ve bide şehir içi ve kısa mesafe kullanımda daha uygun olduğu için ...
şimdilik bi sıkıntı yok ..???
 
aracın kıtapçığında yazması lazım ...
elektrot aralığı diye yazar şu aralıklarda olmalıdır diye ...
motora zarar verir demişler ama benim pek aklıma yatmadı ...
bende benzer konu ile ilgili bosch türkiyeye mesaj atmıştım. yani hangi tür buji aracıma uygundur diye .adamlar bana 3 değşik seçenek sundu biri tek tırnaklı buji , biri çift tırnak 1 mm elektrot aralığı olan buji diğeri de 4 tırnaklı 1.35 mm elektrot aralığı olan buji idi. herbiri de araca uygundur dediler ...
ben sonuncuyu tercih ettim daha yeni bir teknoloji ,uzun ömürlü ve bide şehir içi ve kısa mesafe kullanımda daha uygun olduğu için ...
şimdilik bi sıkıntı yok ..???
bende aynı fikirdeyim.zaten çift tırnak kullanılacağını servis elemanı söyledi.bakalım artık inş sorun olmaz.
 
Geri
Üst