- Katılım
- 16 Nis 2009
- Mesajlar
- 7,097
- Tepkime puanı
- 6
- Puanları
- 0
Semih kardeşim,
şimdi otomatik şanzıman revize edildi ustalar sorun yok dedi diyorsun, sana o zaman sente demiştim sen ise ustalar baktı sorun yok dedin sonra ise sente çıktı ve araç düzeldi dedin...sonra kapak söküldü sorun yine başladı diyorsun ve sente ayarı yine iyi diyorsun doğrumu?
yapılanlar ise sırası ile senin yazdığın;
yapılan işlemler
Ateşleme Bobini GM
Otomatik Şanzıman Revizyon edilde 2000 Km. Önce
Enjektör Temizliği Yapıldı
Bujiler Yeni
Yağ Değişti Filiteler Falan Dahil 500 Km
Triger Yeni
Üsta Kapak Taşlandı Conta Takımı Değişti 250 km
Motor Kulaklarım Yeni
Bor Power 100 Km Önce Koyduk
gaza sonuna kadar bassam bile araç aynı hızda hiç ivmelenmiyor özellikle ani hızlanmam gereken durumlarda bile baygın baygın gididyor araç sollamak bile imkansız
daha öncede vardı takip eden arkadaşlar bilir sente ayarı ii yapılmamış muğlada özel servise yapırdım çok ii yapıldı süper olmuştu diyebilirim ama ne zaman üst kapak çonta yapıldı yine başladı aynı arıza bugun yine sentesine baktık hiçbir sıkıntı yok....
ne diyeceğimi açıkcası şaşırdım
Şimdi yazacaklarım olasılıklar sanırım şanzımanda sorun yok ve yağ seviyesi motor soğuk ve sıcak iken ölçümler doğru ve şanzımanda sorun yok olarak yazıyorum...
araç çok yakıyor ve tekleme çekiş düşüklüğü diyorsun.
1-egsoz tıkalı olup olmadığına bak artı manifolt dan veya bir yerden hava almadığına bak
2-motor sıcaklığı sensorun soketini çek bak bakalım çalışma nasıl düzelme varmı?
3- EGR soketini çek birde öyle dene düzelme varmı
4- bujileri sök ve bak nasıllar ateşleme hakkında sana az çok bilgi verir
bobine baktır
5- aracın elektronik gaz pedalımı potensi yoya bak olma ihtimali yüksek
6-vuruntu sensorlarına baktır arıza vermeye bilir ama sorunlu olabilir
7- ve en son debimetre..
sorunun buralarda ara
şimdi otomatik şanzıman revize edildi ustalar sorun yok dedi diyorsun, sana o zaman sente demiştim sen ise ustalar baktı sorun yok dedin sonra ise sente çıktı ve araç düzeldi dedin...sonra kapak söküldü sorun yine başladı diyorsun ve sente ayarı yine iyi diyorsun doğrumu?
yapılanlar ise sırası ile senin yazdığın;
yapılan işlemler
Ateşleme Bobini GM
Otomatik Şanzıman Revizyon edilde 2000 Km. Önce
Enjektör Temizliği Yapıldı
Bujiler Yeni
Yağ Değişti Filiteler Falan Dahil 500 Km
Triger Yeni
Üsta Kapak Taşlandı Conta Takımı Değişti 250 km
Motor Kulaklarım Yeni
Bor Power 100 Km Önce Koyduk
gaza sonuna kadar bassam bile araç aynı hızda hiç ivmelenmiyor özellikle ani hızlanmam gereken durumlarda bile baygın baygın gididyor araç sollamak bile imkansız
daha öncede vardı takip eden arkadaşlar bilir sente ayarı ii yapılmamış muğlada özel servise yapırdım çok ii yapıldı süper olmuştu diyebilirim ama ne zaman üst kapak çonta yapıldı yine başladı aynı arıza bugun yine sentesine baktık hiçbir sıkıntı yok....
ne diyeceğimi açıkcası şaşırdım

Şimdi yazacaklarım olasılıklar sanırım şanzımanda sorun yok ve yağ seviyesi motor soğuk ve sıcak iken ölçümler doğru ve şanzımanda sorun yok olarak yazıyorum...
araç çok yakıyor ve tekleme çekiş düşüklüğü diyorsun.
1-egsoz tıkalı olup olmadığına bak artı manifolt dan veya bir yerden hava almadığına bak
2-motor sıcaklığı sensorun soketini çek bak bakalım çalışma nasıl düzelme varmı?
3- EGR soketini çek birde öyle dene düzelme varmı
4- bujileri sök ve bak nasıllar ateşleme hakkında sana az çok bilgi verir
bobine baktır
5- aracın elektronik gaz pedalımı potensi yoya bak olma ihtimali yüksek
6-vuruntu sensorlarına baktır arıza vermeye bilir ama sorunlu olabilir
7- ve en son debimetre..
sorunun buralarda ara