bu sizin teoriniz mi yoksa bir dayanağınız varmı ?
bizim arabada yol bilgisayarı var anlık tüketimine devamlı dikkat ederim malum yakıt fiyatları. genelde vites değişimimi 2 bin devir civarı yaparım. yol durumuna göre en yüksek viteste gitmeye çalışırım doğal olarak en az devirde kullanmış olurum aracı. hatta uzun yolda 1500 devir civarında vectra c'nin anlık tüketimi 3 lt civarı bile oluyor ve lpg'nin yüksek devirde çok tehlikeli olduğu kanısına ben vardım ne kadar doğru ne kadar yanlış bilemiyorum ama bilindiği üzere insignia ve astra turbolarda subap erimesinin sebebi lpg'nin yüksek devirlerdeki sıcaklığından kaynaklanır. ayrıca gaz benzin gibi çok canlı bir yakıt değildir. yüksek devirlerde içer araba resmen. ve sağır olma olayı belki dizellede ama yeni nesil dizellerdede bu olay olmuyor. yakıtınızı sağlam yerden alın. bakımını düzgün yaptırın. en fazla senede 1 kere boğaz kelebeği ve egr temizletirsiniz...
tabıkıde dayanagım var kafadan atıp tutmuyorum burda kac seneden berıdır tamırcılık yapıyoruz arastırmalar yapılıyor bununla ılgılı kulakdan dolma laflar soylemıyoruz kısacası bos adam degılız 2 bın devırde sureklı vıtes atın ve o sekılde devam edın zamanla aracın yanması odası kurum baglasın ve 50 60 bın km sonra motorcu motorcu gezersınız yan sanayıden motor yaptırırsınız bın lıraya demedı demeyın benden sıze bır tavsıye