1.3 cdti ilk çalışma sorunu

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan muraty
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
depo vakumu da sebep olabilir,eğer depo havalandırması kapalı ise zamanla deponun içindeki vakumdan kaynaklı olarak hattaki mazotu bile geri çeker ve kabarcık yapar,vakum tarafı dolana kadar geç çalışma yapar,bir kerede sabah marş basmadan depo kapağını açın bakalım içine hava çekecekmi,ve ondan sonra marş basın fark olacakmı,bir deneyin...
birde bilmem yenimi bir tane yeni mazot filtresi takın ve orj.olmasına dikkat edin.. bağzı mazotlar filtreyi erken bozup şişirebiliyor..
 
önerilerinizi dikkate alıcam, denedikten sonrada deneyimimi paylaşıcam. birde konu ile alakasız ama kafama takıldı corsa c, corsa d gibi sınıflamalarla karşılaştım internetteki bazı yedek parça sitelerinde. bu durumda combo 1.3 ne olarak geçiyor bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim
 
combonun 1.3 motorunun 2006ya kadar olan modelleri corsa c ile aynı 2006 itibarende corsa d ile aynı ondan
 
beru marka kızdırma bujisi 15- 20 lira olması lazım sorununuzu çözecektir
 
arkadaşlar bu yaz memlekette bir opel ustasına gittim. bana arabayı görür görmez marş motorunun değişmesi gerektiğini söyledi. yazın yaptığım araştırmada bu durumun sık yaşandığını öğrendim. valeo nun güçlendirilmiş marş motorunu taktık bu sorun bu motorda kronik bir sorunmuş ve gerçektende yeni parça ile beraber sorunum çözüldü. eğer sizde 1.3cdti motor kullanıyorsanız ve ilk çalıştırmada sorun yaşıyorsanız marş motorunuzu değiştirin.
 
Aynı sorun benim Combo'da da var. Bir servise gittim, bu motorlar için geliştirdiğimiz güçlendirilmiş marş motoru var dediler ve 200'ün üstünde bi fiyat çektiler. Gerek yok dedim, yapmadım. benimkide 20 marşta 1 kez çalışmamazlık yapıyor, kontağı kapatıp açıyorum çalışıyor.
 
Opel astra h 1.3 cdti bekleyince gec calisiyor

Burda yazanlarin faydasini gordum oncelikle tesekkur ederim.ben tamirciyim bir tane astra h dizelde ugrastim araba bekleyince gec calisiyordu.yapmadigim hicbirsey kalmadi enjektor kontrol edildi isitma bujileri degisti motor uzerindeki basincli mazot pompasi musuru ile birlikte denendi rail basinc musuru denendi mazot filtresi degisti depo pompasi kontrol edildi orjinal ariza tespit cihazi ile kontrol edildi aracta elektronik ariza vermiyordu en son mars motorunu soktuk iki tip varmis 1.3 kw ve 1.8 kw.arabanin uzerinde valeo marka 1.8 kw dinamo cikti soktuk bakim yaptik gene olmadi.arastirmalarim sonunda bunlarda bosch tipi dinamoyla sorunu cozdukleri gordum bende ayni sekilde bosch tip dinamo buldum ikinci el ve taktik sonunda butun sorun cozuldu basina gelenlere yardimci olabilirim.sonuc olarak dizel opellerde kronik rahatsizlikmis.
 
Burda yazanlarin faydasini gordum oncelikle tesekkur ederim.ben tamirciyim bir tane astra h dizelde ugrastim araba bekleyince gec calisiyordu.yapmadigim hicbirsey kalmadi enjektor kontrol edildi isitma bujileri degisti motor uzerindeki basincli mazot pompasi musuru ile birlikte denendi rail basinc musuru denendi mazot filtresi degisti depo pompasi kontrol edildi orjinal ariza tespit cihazi ile kontrol edildi aracta elektronik ariza vermiyordu en son mars motorunu soktuk iki tip varmis 1.3 kw ve 1.8 kw.arabanin uzerinde valeo marka 1.8 kw dinamo cikti soktuk bakim yaptik gene olmadi.arastirmalarim sonunda bunlarda bosch tipi dinamoyla sorunu cozdukleri gordum bende ayni sekilde bosch tip dinamo buldum ikinci el ve taktik sonunda butun sorun cozuldu basina gelenlere yardimci olabilirim.sonuc olarak dizel opellerde kronik rahatsizlikmis.

Dediğiniz durum j içinde geçerli midir, bulabilirsen link atabilir misin?
 
Bu sorun benim aracımda da var. Bu sorun enjektörden kaynaklı olabilir mi ? 1.Buji yi değiştirdiler ama yine de çözüm olmadı.
 
Geri
Üst