Ynt: 1.4 122 hp scirocco ve 1.4 140 hp astra
Tork handikap falan değil. 1000 devir boyunca üretilen 250 Nm, 3000 devir boyunca üretilen 200 Nm den daha güçlü değildir. Kaldıki 250Nm 105 hp ye ulaşmakta 200Nm ise 140 hp ye ulaşmakta kullanılıyor bu araçlarda. Dizelciler o 1000devir aralığında hissettikleri devir yükseltebilme gücü yüzünden altlarındakileri uçak zannediyorlar. 1.4t astra her halükarda 1.6 dizel jettayı geçer hele hele 2-2,5 km lik bir yolda hiç acımaz. Bizim yada vw grubunun 180 liklerinin kalkış haricinde ara hızlanmalarda roll larda s2000 leri arkasında bırakması tork bandının ne denli önemli olduğunu açıkça gösteriyor.
MeRt link' Alıntı:Astra J 1.4 Turbo
Maksimum güç :140 PS (4900-6000 dev/dak)
0-100 : 9.9 sn.
Maksimum tork: 200 Nm (1850-4900 dev/dak)
Maksimum hız : 202 Km
Ağırlık : 1400-1550 kg arasında
Jetta 1.6 TDI
Maksimum güç :105 PS (4400 dev/dak)
0-100 : 11.7 sn.
Maksimum tork: 250 Nm (1500-2500dev/dak)
Maksimum hız : 190 Km
Ağırlık : 1317 Kg (boş ağırlık)
Tek handikap tork gibi görünüyor ama bana kalırsa 150 TL cepte diyebilirsiniz
Tork handikap falan değil. 1000 devir boyunca üretilen 250 Nm, 3000 devir boyunca üretilen 200 Nm den daha güçlü değildir. Kaldıki 250Nm 105 hp ye ulaşmakta 200Nm ise 140 hp ye ulaşmakta kullanılıyor bu araçlarda. Dizelciler o 1000devir aralığında hissettikleri devir yükseltebilme gücü yüzünden altlarındakileri uçak zannediyorlar. 1.4t astra her halükarda 1.6 dizel jettayı geçer hele hele 2-2,5 km lik bir yolda hiç acımaz. Bizim yada vw grubunun 180 liklerinin kalkış haricinde ara hızlanmalarda roll larda s2000 leri arkasında bırakması tork bandının ne denli önemli olduğunu açıkça gösteriyor.