1.4 t Active select yakıt verilerim...

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan bayrak
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Ynt: 1.4 t Active select yakıt verilerim...

bayrak link' Alıntı:
salih abi çok değerli bir müşterimdir  çok sever sayarım kendisini  mutlaka beklerim  mecitözü meydandayım bayrak elektronik 

Evet doğru babam olur :) bi iki sefer sizin dükkana gelmiştik te karşılaşamadık sizle, bizim çiftlikte internet sıkıntısı var acil bi müşterimize mail atmamız gerektiğinde gelip sizin dükkandan internete bağlanıyoruz :D Tesadüfe bak ya :)
 
Ynt: 1.4 t Active select yakıt verilerim...

DarthWider link' Alıntı:
Evet doğru babam olur :) bi iki sefer sizin dükkana gelmiştik te karşılaşamadık sizle, bizim çiftlikte internet sıkıntısı var acil bi müşterimize mail atmamız gerektiğinde gelip sizin dükkandan internete bağlanıyoruz :D Tesadüfe bak ya :)

hoş bir tesadüf oldu  :)  kerem hocam memnun oldum  :) ismim hikmet  buraya geldiğinizde mutla görüşelim   
 
Ynt: 1.4 t Active select yakıt verilerim...

bayrak link' Alıntı:
hoş bir tesadüf oldu  :)   kerem hocam memnun oldum   :) ismim hikmet  buraya geldiğinizde mutla görüşelim   

Evet ölye oldu, ismen seni tanıyorum Hikmet, babam iş ile alakalı senden bahseder ama şahsen karşılaşmamıştık, artık önümüzdeki ay geldiğimde bi çayını içmeye mutlaka uğrarım :) 
 
Ynt: 1.4 t Active select yakıt verilerim...

Sanırım active selectler ile biz manueller arasında tüketim olarak gözle görülür bir fark var düz vites lehine. Bu da gayet normal sanırım. Belki uzun yolda çok fark yoktur ama şehir içinde manuel vites daha ekonomik. Şu an istanbul şehir içi ortalamam trafik yoğunluğuna göre 8,0 ile 10,1 arasında gidip geliyor. Sık sık 15-20 km.lik mesafelerde ortalamayı deneme amaçlı sıfırlıyorum. Motor ısındıktan sonra ve çok dur kalk yapmazsanız ortalama tüketim 7-8 lt. arası gidip geliyor. Ancak yoğun trafikte çok çabuk 9-10 lt. ortalamalara çıkabiliyot. Bu söylediklerim b.sayar verleri. Son ortalama pompa verisi tamamı şehir içi ve ortalama hız 25,3 km iken 8,8 lt.
 
Ynt: 1.4 t Active select yakıt verilerim...

1.4 T benzinli aracın kullanımı gerçekten keyifli, buna bir de hızdan dolayı herhangi sarsıntı vb. hissettirmemesi eklenince sakin kullanmak pek mümkün olamıyor. Aracın benzinli olması zaten dizelden fazla yakması durumunu ortaya çıkarırken, birde buna otomatik vites eklenince yakıt sarfiyatını dizel ile karşılaştırınca iyice yüksek algılanmasına sebep oluyor. Fakat seri ve güçlü olması artıları, 1.3 dizel motorlulardan gözlemlediğim kadarı ile kalkış ve ivmelenmede, buna ek olarak çekişte sıkıntılar mevcut, dolayısı ile performans aldığım benzinli bir aracı performans alamadığım dizel bir araca tercih ederim. Tek eksik yakıt sarfiyatını olacaktır bunu dert ediyorsanız dizeli tercih edebilirsiniz  ;)
 
Ynt: 1.4 t Active select yakıt verilerim...

DarthWider link' Alıntı:
Evet doğru babam olur :) bi iki sefer sizin dükkana gelmiştik te karşılaşamadık sizle, bizim çiftlikte internet sıkıntısı var acil bi müşterimize mail atmamız gerektiğinde gelip sizin dükkandan internete bağlanıyoruz :D Tesadüfe bak ya :)


greatt
 
Ynt: 1.4 t Active select yakıt verilerim...

upektas link' Alıntı:
1.4 T benzinli aracın kullanımı gerçekten keyifli, buna bir de hızdan dolayı herhangi sarsıntı vb. hissettirmemesi eklenince sakin kullanmak pek mümkün olamıyor. Aracın benzinli olması zaten dizelden fazla yakması durumunu ortaya çıkarırken, birde buna otomatik vites eklenince yakıt sarfiyatını dizel ile karşılaştırınca iyice yüksek algılanmasına sebep oluyor. Fakat seri ve güçlü olması artıları, 1.3 dizel motorlulardan gözlemlediğim kadarı ile kalkış ve ivmelenmede, buna ek olarak çekişte sıkıntılar mevcut, dolayısı ile performans aldığım benzinli bir aracı performans alamadığım dizel bir araca tercih ederim. Tek eksik yakıt sarfiyatını olacaktır bunu dert ediyorsanız dizeli tercih edebilirsiniz  ;)
Aracı alırken bu aracın benzinli olduğunu ve aşağı yukarı ne kadar yakacağını kestirebiliyorduk. Dolayısıyla yakıt sarfiyatından şikayet etmemize gerek yok. Katalog değerleri ile gerçek trafik koşulları hiç bir araçta tutmadığı gibi astrada da tutmuyor. ֖zellikle şehir içi tüketim değerleri istanbul söz konusu ise tutması zaten beklenemez. 7,8 litre olarak görünen katalog değeri 9 lt. gerçek trafikte olursa kabullenmek gerekiyor. Dediğiniz gibi özellikle motor ısınarak tam performansını vermeye başladığında aracı zapdetmek mümkün değil. Bu performansın da bir bedeli var ve buna değer bence. ֖nemli olan aracın vaat ettiği güvenlik, konfor ve performansı araçtan alıp alamama meselesi. Güvenlik diyorsanız 190-200 km. hızlarda araç tam güven verdi bana, adeta yola yapışıyor. Daha önceki sıfır aracım honda city idi ve 140 dan sonra araç gezmeye başlardı ve gazdan ayağımı çekmek zorında kalırdım. Astrada ise oto yollardaki o çok keskin olmayan virajlara çok rahat 120 km hızlarla girebiliyorum ve miliöm şaşmıyor rotasından, çok güven veriyor. Cosmo donanımda konfor olarak bir sorunum yok. Sadece ekranın kırmızı rengini sevmiyorum. Her bir istatistiki bilgiye ulaşmak için bileziği çevirmek zorunda olmayı hiç sevemedim. Arka kol dayama yok üzüldüm olsa idi iyiydi ama çok rahatsız etmedi beni. Direksiyonun tepkileri gayet güzel ancak şehir içi kasis ve çukurlarda süspansiyonların sertliğinden dolayı sarsıntı çok oluyor. Motor sesi veya yol sesinin gramını hissetmiyorum yüksek hızlarda.
 
Ynt: 1.4 t Active select yakıt verilerim...

harunhoca link' Alıntı:
Aracı alırken bu aracın benzinli olduğunu ve aşağı yukarı ne kadar yakacağını kestirebiliyorduk. Dolayısıyla yakıt sarfiyatından şikayet etmemize gerek yok. Katalog değerleri ile gerçek trafik koşulları hiç bir araçta tutmadığı gibi astrada da tutmuyor. Özellikle şehir içi tüketim değerleri istanbul söz konusu ise tutması zaten beklenemez. 7,8 litre olarak görünen katalog değeri 9 lt. gerçek trafikte olursa kabullenmek gerekiyor. Dediğiniz gibi özellikle motor ısınarak tam performansını vermeye başladığında aracı zapdetmek mümkün değil. Bu performansın da bir bedeli var ve buna değer bence. Önemli olan aracın vaat ettiği güvenlik, konfor ve performansı araçtan alıp alamama meselesi. Güvenlik diyorsanız 190-200 km. hızlarda araç tam güven verdi bana, adeta yola yapışıyor. Daha önceki sıfır aracım honda city idi ve 140 dan sonra araç gezmeye başlardı ve gazdan ayağımı çekmek zorında kalırdım. Astrada ise oto yollardaki o çok keskin olmayan virajlara çok rahat 120 km hızlarla girebiliyorum ve miliöm şaşmıyor rotasından, çok güven veriyor. Cosmo donanımda konfor olarak bir sorunum yok. Sadece ekranın kırmızı rengini sevmiyorum. Her bir istatistiki bilgiye ulaşmak için bileziği çevirmek zorunda olmayı hiç sevemedim. Arka kol dayama yok üzüldüm olsa idi iyiydi ama çok rahatsız etmedi beni. Direksiyonun tepkileri gayet güzel ancak şehir içi kasis ve çukurlarda süspansiyonların sertliğinden dolayı sarsıntı çok oluyor. Motor sesi veya yol sesinin gramını hissetmiyorum yüksek hızlarda.
Eko66 diye bir cihaz var, ne kadar faydalı olur bilemem ama %20-25 oranında yakıt tasarrufu sağladığını iddaa ediliyor. Cihazı, Ümraniye'den geçerken meraktan uğradığım ve raslantı eseri cihazın mucidi ile tanışarak öğrendim. Talat Bey (cihazın mucidi) çok iddialı, anlattığı kadarı ile cihazın çalışma prensibi ile ilgili mantıklı açıklamaları var. Aslında denenebilir diye düşünüyorum, fakat Opel bu cihazın takılmasına onay verir mi veya garanti konusunda sıkıntı çıkarır mı bunu bilmiyorum. Aksi durumda aracın ş.içi ortalaması fabrika verileri 8.9lt/100km %20 düşse 7lt/100km civarlarında yakar bu da makul seviyelere getirir diye düşünüyorum. Düşünen deneyebilir, garanti sorunu olmasa ben denerdim diye düşünüyorum. Cihaz bedeli 590 TL ilgilenenler değerlendirebilir, tabii bu parayı amorti edebilmek için yaklaşık 5900km yol yapmak gerekir. (100km'de 2lt tasarruf =10TL)
 
Ynt: 1.4 t Active select yakıt verilerim...

upektas link' Alıntı:
Eko66 diye bir cihaz var, ne kadar faydalı olur bilemem ama %20-25 oranında yakıt tasarrufu sağladığını iddaa ediliyor. Cihazı, Ümraniye'den geçerken meraktan uğradığım ve raslantı eseri cihazın mucidi ile tanışarak öğrendim. Talat Bey (cihazın mucidi) çok iddialı, anlattığı kadarı ile cihazın çalışma prensibi ile ilgili mantıklı açıklamaları var. Aslında denenebilir diye düşünüyorum, fakat Opel bu cihazın takılmasına onay verir mi veya garanti konusunda sıkıntı çıkarır mı bunu bilmiyorum. Aksi durumda aracın ş.içi ortalaması fabrika verileri 8.9lt/100km %20 düşse 7lt/100km civarlarında yakar bu da makul seviyelere getirir diye düşünüyorum. Düşünen deneyebilir, garanti sorunu olmasa ben denerdim diye düşünüyorum. Cihaz bedeli 590 TL ilgilenenler değerlendirebilir, tabii bu parayı amorti edebilmek için yaklaşık 5900km yol yapmak gerekir. (100km'de 2lt tasarruf =10TL)
Fasa fiso arkadasim onlar.
Oyle birsey olsa otomobil fabrikalari arge calismalarinda bunu kullanmazlarmi.
Kim istemezki az benzin yakan araci almayi.
 
Ynt: 1.4 t Active select yakıt verilerim...

BÜLENT link' Alıntı:
Fasa fiso arkadasim onlar.
Oyle birsey olsa otomobil fabrikalari arge calismalarinda bunu kullanmazlarmi.
Kim istemezki az benzin yakan araci almayi.
Kendisinin anlattığı kadarı ile VW ile bir anlaşma imzalamış ve bundan sonra VW fabrikasyon olarak bu cihazı araçlarında kullanacakmış. Bunu kendisinden bizzat duydum, fakat realitesi nedir kontrol etme imkanımız yok elbette. Buna ek olarak cihazın web sitesinde üniversiteler ve akreditif kurumlardan alınmış belgeler var. Benzer cihazların fasa fiso olduğunu biliyorum fakat bu cihazı denemeden yorum yapamayacağım zira teknik bir açıklaması mevcut ve dediğim gibi test belegeleri mevcut. (Belgelerin orjinallerini bizzat gördüm)
 
Geri
Üst