Merhabalar, cevaplariniz icin simdiden tesekkurler.
2013 model 1.4 Turbo Astra J aracimda rolantide ara ara titremeler oluyor. Bu titreme ozellikle ilk calistirdigimda devir 1200'lerden 650'lere duserken bir kere oluyor ve isiklarda durdugumda da ara ara oluyor, motor sanki boguluyormus ve stop edecek gibi olup kendisini toparliyor ama devir saatinde cok oynama olmuyor 670-750(bu oynama normal mi, degil mi bilmiyorum.). Arac 101 bin km'de ve 100 bin'de yagi, filtreleri, antifirizi, ust kapak contasi, devirdaim ve termostat orjinalleriyle degistirildi ve bogaz kelebegi temizlendi(Adaptasyon yapilmadi usta bu motorlarda adaptasyona gerek yok demisti.). Bu sorun icin 4 farkli ustaya goturdum, 2 tanesi hicbir seye bakmadan subaplardan dedi bir tanesi kanister valfinden olabilir dedi, bir tanesi de atesleme sistemindendir bujileri degistirip dene dedi. Bunun yaninda arac ariza lambasi yakmiyor ama OBD cihaziyla kendim baktigimda LTFT degerleri rolantide -25% civarlarinda geziyor ama arac hareket halindeyken -7% ve 5% civarlarinda geziyor ve motor tam isinmamisken yani sicaklik 80-85 derecelerdeyken ozellikle 3. viteste belli olan 2bin devir altinda araba hafif hafif sekiyor.
Bu durumlarda ilk once ne yapilmasi gerekiyor, dogrudan gidip subaplari degistirtmek bana cok mantikli gelmedi ve bulundugum bolgede bu 4 usta disinda opel servisi yok.
2013 model 1.4 Turbo Astra J aracimda rolantide ara ara titremeler oluyor. Bu titreme ozellikle ilk calistirdigimda devir 1200'lerden 650'lere duserken bir kere oluyor ve isiklarda durdugumda da ara ara oluyor, motor sanki boguluyormus ve stop edecek gibi olup kendisini toparliyor ama devir saatinde cok oynama olmuyor 670-750(bu oynama normal mi, degil mi bilmiyorum.). Arac 101 bin km'de ve 100 bin'de yagi, filtreleri, antifirizi, ust kapak contasi, devirdaim ve termostat orjinalleriyle degistirildi ve bogaz kelebegi temizlendi(Adaptasyon yapilmadi usta bu motorlarda adaptasyona gerek yok demisti.). Bu sorun icin 4 farkli ustaya goturdum, 2 tanesi hicbir seye bakmadan subaplardan dedi bir tanesi kanister valfinden olabilir dedi, bir tanesi de atesleme sistemindendir bujileri degistirip dene dedi. Bunun yaninda arac ariza lambasi yakmiyor ama OBD cihaziyla kendim baktigimda LTFT degerleri rolantide -25% civarlarinda geziyor ama arac hareket halindeyken -7% ve 5% civarlarinda geziyor ve motor tam isinmamisken yani sicaklik 80-85 derecelerdeyken ozellikle 3. viteste belli olan 2bin devir altinda araba hafif hafif sekiyor.
Bu durumlarda ilk once ne yapilmasi gerekiyor, dogrudan gidip subaplari degistirtmek bana cok mantikli gelmedi ve bulundugum bolgede bu 4 usta disinda opel servisi yok.