piston için biişey diyemem pek çünkü dizel araçların blokları sağlam oluyo gerçekten.piston eritmeyeebilir ama oladabilir çünkü fazla basınçta hararette oynamalar oluyo ve motorun egt si yükseliyo.o yüzden ben pek tavsiye etmiyorum şahsen.ne kadar varsa okadar basmayı.ama tabi herkesin kendine göre bi bildiği vardır sizinde öyle.şahsen ben corsayı 100 lük yazılımı yükledimde arabanın karakteri değişiyo ama biraz gazla bol bol şöyle arabanın dengesizleştiğini anlıyosun.rolantide biraz turboyu yağlatmak gerek yoksa sıkıntılı turbo nun ömrü 100bin km ise 50 bine düştünü hissettiriyo.çünkü kapasitesi vs si belli.
boluya giderken 200-210 la yaklaşık 40-45 dakika yol gittim..dönerken bir o kadar daha abandım..motorda en ufak bir sarsıntılı çalışma bile göremezsin..1.7 Dti motoru kadar sağlam motor görmedim ben..Motor yağlama basıncını 0.5 bar arttırman turbonun ömrünün kısalmasının önüne geçer..hiç bir sıkıntı yaşanmaz..ki zaten normal araçlarda bile zaman zaman turbo dağılır..bunun önüne geçilemez..250-300 bin devir dönüyor o mil..ne yapıcağı hiç belli olmaz..hava filtrenden bir parça kopar dalar turboya ayıkla pirincin taşını ondan sonra..