2.0 cd & 2.5 cdx

özellikle şehiriçinde absürt hareketlerle şimaran ve makas atarak ilerlemeye çalışan arkadaşların yanından geçerken gazı köklemek ve kükretmek pek hoş oluyo :)


kardeşim kronik bir arızası var mı arabanın benim niyetlendiğim 202 binde hiç tüp takılamış ben taktıracam motorları bu km de nasıldır acaba
 
2.5 sportlar standartta manuel olsa aracımdan sonra ilk ondan alacaktım ama yok malesef...
 
etrafta şehir efsanesi çoktur aslında sorunlu araç diye ancak bunun nedeni v motordan anlayan usta çok az. daha doğrusu bu tür elektronik karışık sistemli bir araçtan anlayan usta az..eğer doğru adreslere gidip aracının bakımlarını zamanında yaptırırsan sorun yaşamazsın...kronik sorunlarına gelincede diğer opel modellerinde olduğu gibi oksijen sensörü v.s. gibi sorunlar çıkarır ama tabi kesin birşey değil ben alalı nerdeyse 1 yıl oldu şimdilik bir sorunum yok buji kabloları ve bujiler orjinal olmalı bu araçlarda en önemli konulardan biri bu. lpg olayına gelincede özellikle brc tavsiye ederim ben atiker kullanıyorum ancak düzgün kalibre yapacak usta bulmak zor atikerde..şu an şehiriçi 0.29 - 0.35 kr arası değişiyor kullanıma göre..şehir dışıda benim aracım 1600-1800 devir arası 90-100 km yi görüyor buda yaklaşık 0.21-0.23 kr arası değişiyor.ama bu hızlarda bu araçla gitmek çok zorlayıcı yol durumuna göre min.120 max 160 km ile yolculuk yapıyorum ortalama 0.25 kr yakıt tüketimim oluyor.özellikle büyük rampalarda V motorun faydasını görebiliyorsun araçta vites küçültme devirden düşme v.s. yaşamadım hiç. ve diğer araçlar zorlanırken senin sol şeriti kapatarak rampa çıkman iç gıcıklayıcı bir durum. yedek parça olayına gelincede evet bazı parçalar 2.0 lerden pahalı (motor parçaları) ama yan sanayi güzel ürünler mevcut eğer bakımlı bir araç alırsan zaten pek fazla düşünmessin bunları. km olayına gelincede aracın 100000 de olması veya 200000 de olması önemli değil önemli olan aracın nasıl ve ne şekilde kullandığı eğer hor kullanılmamışsa motoru sorunsuzsa ve araç diriyse alınır yoksa 50000 de 100000 de diye araç alınmaz.. bunun dışında tavsiyem 70-80 tl ye bir opcom arıza tespit cihazı edinirsen zaten çoğu sıkıntıyı hemen kendin bulup ucuza halledebilirsin.. şahsen şu anda insignia 2.0 turbo istiyorum 1.6 turbolara şu an gücüm yetiyor ancak aracımdan vazgeçemedim tatmin etmedi beni 1.6.. tek dileğim 2.0 turboların ucuzlaması :) ve benimde biraz daha birikim yapmam..umarım açıklayıcı olmuştur yazdıklarım bir sorunuz olursa yanıtlarım.
 
etrafta şehir efsanesi çoktur aslında sorunlu araç diye ancak bunun nedeni v motordan anlayan usta çok az. daha doğrusu bu tür elektronik karışık sistemli bir araçtan anlayan usta az..eğer doğru adreslere gidip aracının bakımlarını zamanında yaptırırsan sorun yaşamazsın...kronik sorunlarına gelincede diğer opel modellerinde olduğu gibi oksijen sensörü v.s. gibi sorunlar çıkarır ama tabi kesin birşey değil ben alalı nerdeyse 1 yıl oldu şimdilik bir sorunum yok buji kabloları ve bujiler orjinal olmalı bu araçlarda en önemli konulardan biri bu. lpg olayına gelincede özellikle brc tavsiye ederim ben atiker kullanıyorum ancak düzgün kalibre yapacak usta bulmak zor atikerde..şu an şehiriçi 0.29 - 0.35 kr arası değişiyor kullanıma göre..şehir dışıda benim aracım 1600-1800 devir arası 90-100 km yi görüyor buda yaklaşık 0.21-0.23 kr arası değişiyor.ama bu hızlarda bu araçla gitmek çok zorlayıcı yol durumuna göre min.120 max 160 km ile yolculuk yapıyorum ortalama 0.25 kr yakıt tüketimim oluyor.özellikle büyük rampalarda V motorun faydasını görebiliyorsun araçta vites küçültme devirden düşme v.s. yaşamadım hiç. ve diğer araçlar zorlanırken senin sol şeriti kapatarak rampa çıkman iç gıcıklayıcı bir durum. yedek parça olayına gelincede evet bazı parçalar 2.0 lerden pahalı (motor parçaları) ama yan sanayi güzel ürünler mevcut eğer bakımlı bir araç alırsan zaten pek fazla düşünmessin bunları. km olayına gelincede aracın 100000 de olması veya 200000 de olması önemli değil önemli olan aracın nasıl ve ne şekilde kullandığı eğer hor kullanılmamışsa motoru sorunsuzsa ve araç diriyse alınır yoksa 50000 de 100000 de diye araç alınmaz.. bunun dışında tavsiyem 70-80 tl ye bir opcom arıza tespit cihazı edinirsen zaten çoğu sıkıntıyı hemen kendin bulup ucuza halledebilirsin.. şahsen şu anda insignia 2.0 turbo istiyorum 1.6 turbolara şu an gücüm yetiyor ancak aracımdan vazgeçemedim tatmin etmedi beni 1.6.. tek dileğim 2.0 turboların ucuzlaması :) ve benimde biraz daha birikim yapmam..umarım açıklayıcı olmuştur yazdıklarım bir sorunuz olursa yanıtlarım.

kardeşim teşekkür ederim bilgilerden dolayı allah gönlüne göre versin inşallah 2.0 turboda binersin ama yakıtı nasıl olur bilmem :D ben manuel vites bir araç baktım otomatikleri biraz sorunlu diyorlar bu konuda bilgin var mı
 
kardeşim teşekkür ederim bilgilerden dolayı allah gönlüne göre versin inşallah 2.0 turboda binersin ama yakıtı nasıl olur bilmem :D ben manuel vites bir araç baktım otomatikleri biraz sorunlu diyorlar bu konuda bilgin var mı

:) otomatik vitesteki tek sorun kullanıcıdır. eğer şanzıman yağını zamanında değiştirmezsen aracı normal kullanımlarda D konumunda değilde 1-2-3 de kullanırsan (1-2-3 vitesleri romork çekme yada çok yüksek eğimli rampalarda kalkış için veya aracın sürekli vites değiştirmesini önlemek için kullanılmalıdır) sana sorun çıkarmaz. sana tavsiyem min.98 model temiz bir araç bulup alman olacaktır.
 
2,5 sportların cdx lerden çok fazla sorunlu olduğunu duydum

Hocam Ne gibi sorunlu olduğunu duydun.ben anlam veremedim. benim aracım sport modeli otomotik vites. hemen hergün aracımı kullanırım. ortalama haftada 100 km yaparım. 1.5 yıldır. bende çok şükür. bir kuruş masraf açmadı.üste arkadaşın yazdığı gibi düzgün ustaya düzenli bakımalarını yaptırırsan hiç bir şekilde sorun yaşamazsın.. CDX ile Sport arasında dağlar kadar far var bunuda belirtmek isterim ;)


Yağ soğutucusu kronik sayılabilinir.

yağ soğutucu konusunda. ben biraz şansa inananlardanım,eğerki şansa bırakmak istermiyorsan sanırım 160.000 binde değişimi olabilmektedir. ama tanıdığımda 2000 senesinden beri kendisinde 1998 cdx var 300 binde yağ soğutucusu değişmedi.. birazda şans olabilir .
 
Hocam Ne gibi sorunlu olduğunu duydun.ben anlam veremedim. benim aracım sport modeli otomotik vites. hemen hergün aracımı kullanırım. ortalama haftada 100 km yaparım. 1.5 yıldır. bende çok şükür. bir kuruş masraf açmadı.üste arkadaşın yazdığı gibi düzgün ustaya düzenli bakımalarını yaptırırsan hiç bir şekilde sorun yaşamazsın.. CDX ile Sport arasında dağlar kadar far var bunuda belirtmek isterim ;)




yağ soğutucu konusunda. ben biraz şansa inananlardanım,eğerki şansa bırakmak istermiyorsan sanırım 160.000 binde değişimi olabilmektedir. ama tanıdığımda 2000 senesinden beri kendisinde 1998 cdx var 300 binde yağ soğutucusu değişmedi.. birazda şans olabilir .

cdx le sport arasında fark illaki var ben arabanın kronik bişeyi var yada sorunlu sürekli arıza yapan bir araba olduğunu söylemedim zaten benim duyduğum parça konusunda arabanın türkiyede az olduğu için parçasınında az bulunduğu yönündeydi yoksa töbe kardeşim allah esirgesin arabaya diyecek bişey yok.

arabada şansa bende çok inanırım bahstsız bedeviyse bir adam sıfır arabada da sorunlar çıkar
 
Geri
Üst