2009 Model 1.3 Combo City Plus

zagallo01

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
28 Haz 2010
Mesajlar
8
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Merhaba arkadaşlar,

2009 Model 1.3 Combo sahibiyim. Araçta partikül filtresi ve turbo selenoid valfi olduğundan periyodik bakımları 10.000 km de bir. Piyasada bu tarz araça pek rastlamadım zaten 2009 model araçların bazılarında varmış bayileri gezdiğimde 2010 model araçlarda olmadığını gördüm.

Problemim şu Turbo selenoid valfine gelen hortumlardan bir tanesinde ek var ve bu sürekli çıkıp beni yolda bırakıyor. Servistede bunu ekin orijinal olduğunu söylüyorlar tak bir cırcırlı klips tekrar yola 2 saat sonra sıcak ve basınçtan yine çıkıyor ek yerinden buda gayet sinir bozucu bir durum turbo devre dışı kalıyor çünkü.

Parçanın ek kısmının resmini yerleştirdim mesajıma. Bu taraz aracı olan arkadaşlar var ise kendi araçlarında bu durumu kotrol edip bilgi verebilirlerse sevinirim.

Şimdiden teşekkür ediyorum.
 

Ekli dosyalar

  • 100_3062.webp
    100_3062.webp
    49.9 KB · Görüntüleme: 23
eğer bakır parçanın olduğu ekler ise aklıma şöyle bir şey geldi. Daha önce buna benzer ek parçaları görmüştüm. Bunların uç kısımları hafif bombelenir ki takarken kolay olsun sökerken zor çıksın diye. Acaba sizdeki dümdüz bir boru parçası gibi mi?
 
Sevgili Dostum,
Evet resimdede görüldüğü gibi bakır boru mevcut iki hortum arasında. Borunun ucuna doğru tümsek görevi gören çıkıntısı var fakat yinede o basınç ve sıcakta hortumun çıkmasına engel olmuyor ne yazıkki
 
partikül filitresi yok katilazörde sensör yok :) manule maşallah

Heheh iyiymiş dostum. Fakat senin bildiğin gibi bu bahsettiğim partikül filtresi sökülebilir birşey değil. Eklediğim resime bakıp aracında selenoid valfinin olup olmadığını söyleyebilirsen sevinirim.

Partikül filtresi çevreye daha duyarlı bir araç oluyor emisyondan dolayı. Selenoid valfinin olmasına araça ekstra beygir gücü kazandırıyor. Benim aracım 80 beygir normal 1.3 Combolar 75 beygirdir.

Teşekkür ederim.
 
Heheh iyiymiş dostum. Fakat senin bildiğin gibi bu bahsettiğim partikül filtresi sökülebilir birşey değil. Eklediğim resime bakıp aracında selenoid valfinin olup olmadığını söyleyebilirsen sevinirim.

Partikül filtresi çevreye daha duyarlı bir araç oluyor emisyondan dolayı. Selenoid valfinin olmasına araça ekstra beygir gücü kazandırıyor. Benim aracım 80 beygir normal 1.3 Combolar 75 beygirdir.

Teşekkür ederim.

80 bg mi? nasıl yani imkansız normalde! benimki 69 fakat 75 standart üretildi sonradan fakat 75 bg olanlarda farklılk var tabii aça 80 olaynı hiç duymadım araştırıcam
 
80 bg mi? nasıl yani imkansız normalde! benimki 69 fakat 75 standart üretildi sonradan fakat 75 bg olanlarda farklılk var tabii aça 80 olaynı hiç duymadım araştırıcam

Numunelik araç sanki daha önce kimsede rastlamadım. Çok entresan aracı sattıklarında bayi bile bilmiyordu bu durumu 15.000 km bakım periyodu dediler servise götürdüm bakım yapıldı. Daha sonra araç 28.000 km'de arıza verdi kendisi bu sefer servise götürdüğümde çıktı ortaya bu durum. Opel Türkiyeye şikayet edincede onaylandı sonra serviste dersini almış oldu.
 
Numunelik araç sanki daha önce kimsede rastlamadım. Çok entresan aracı sattıklarında bayi bile bilmiyordu bu durumu 15.000 km bakım periyodu dediler servise götürdüm bakım yapıldı. Daha sonra araç 28.000 km'de arıza verdi kendisi bu sefer servise götürdüğümde çıktı ortaya bu durum. Opel Türkiyeye şikayet edincede onaylandı sonra serviste dersini almış oldu.

dynodamı çıktı bu veri yoksa?
 
Geri
Üst