- Çift kiliti servise danıştım olmuyor ama immobilizer aktifmiş tek kitleme yeterliymiş.
- Araç çalıştıktan sonra kapıların kitlenmesi programlanarak serviste yeni yazılım atınca aktifleşecekmiş.
Yol bilgisayarının TEST Modu tach2 chazı olmayan serv,sler için bilgi amaçlı yapılmış
Seting tuşuna 5sn basılı tutunca aktifleşiyor ve BC tuşu ile ekran değiştirilebiliyor.
Servisteki arkadaş sürücüyü ilgilendirebilecek bikaç şeyi bilgim olsun diye açıklamasını yaptı.
Üsteki tarih aracın beyin programla tarihi
onun bi altındaki tarik araçın kasa ve Versiyon koduymuş
Elektronik aksam değerleri
Solda üsteki U-Term30: Akünün voltajı 10 lara kadar düşebilirmiş sehir halinde vaya kontak kapalıyken ancak 8 den sonra kontak kapalıyken kullanılmamalı ve acil araç çalışr vaziyette teyp farlar klima kapalı bir şekilde hareket halinde değilken 3-4 arasında sabit gazla şarj ettirilmeli en az 12v üstüne çıkana kadar.
Bende kontakta araç çalışmıyorken 12v tu resmi çekerken şimdi kontak açıp sarj ettim.
Zamansal değerler sayfası
Bu teyibin RDS kanalları üstünden saati ve tarhi güncellemesini ifade eden değerlerin açıklaması CarrRDS off türkiyede çalışmıyormuş sanırım.
Sıcaklık ve ısı değerleri sayfası
Cooland: Soğutma
Speed: Dijital hız göstergesi
Sensörün algıladığı değer
Display ekrana yansıtılan değer
Yakıt tüketim sayfası
Range: Depodaki yakıtla gidilebilecek mesafayi veriyor
En üste soldaki alan anlık tüketimi ifade ediyor.
13 sanırım benim değerler
çok yakıyor en sonra rampa çıkmıştım sanırım ondan bu şekilde kalmış
Arıza kodlarının olduğu sayfa
burdaki değerler sıfırdan farklıysa araçta bir arıza var demek servis yolu gözüktü