- Katılım
- 14 Haz 2020
- Mesajlar
- 4
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 1
Merhaba,
Foruma yeni uyeyim. Konu yanlış yere açıldıysa ozur dilerim.
Bir kaç ay içerisinde bir araç almak istiyorum. Seceneklerim epey bir uzak birbirine ama kısmen fiyat olarak yakinlar.
1) megane 1.2 veya 1.3 benzinli otomatik
2) kadjar 1.3 benzinli otomatik
3) insignia 1.6 dizel otomatik
Öncelikle araçların tamamin en üst donanım ile tercihim kesinlikle bir alt paketlerini bile düşünmüyorum. 4 yıl boş paket Fluence kullaninca bu en büyük kriterim oldu.
Yakıt konusunda en ufak bir dusuncem yok cekincem de yok 10lt bile yaksa önemli değil.
Led veya bi xenon far olmazsa olmazim ( bu donanım sadece insignia’da var seceneklerim arasinda )
İnsignia’da 2.0 motorlarin sorunlu olduğunu bir kaç kişiden duydum ve o motor secenegine hiç bakmadım o yüzden.
Başta da belirttigim gibi seceneklerim sınıflari itibarı ile oldukça farklı birbirinden fakat sonuç olarak bu uc araçtan birini maks sene sonuna kadar alacağım.
Daha önceki aracım Fluence 4 yıl dizel otomatik olarak kullandim. 150.000 de sattım. Aldığımda 40.000 de idi. En ufak bir masrafim olmadı 20.000 den 20.000 e sadece bakıma girdi. Aracın tüm km leri yetkili servis bakimliydi bu yüzden de sorun cikartmamis olabilir ama netice olarak başımı hiç ağrıtmadı. Renaultun klasigi trim sesleri dışında araçtan hiç bir sikayetim olmadı.
Bu bilgilere mukabil almayı dusundugum kadjar ve megane için trim seslerini yok diye biliyorum eskiye nazaran çok daha az her iki aracı da kullandim.
Fakat bir insignia test durumu olmadığından bu araçların genel olarak durumu nedir pek bir bilgiye sahip olamadım. Forumlarda olanlarda en son 2014 lerde girilmis bilgiler.
Benim merak ettiğim konulari su an hala bu aracı kullanan arkadaşlar cevaplar ise sevinirim.
Sorunlar tarafında kronik olan hastaliklari var midir? Örneğin bi xenon farlı dornanimlarda far beyninin sıklıkla arıza yaptigini ve oldukça maliyetli bir hataya sebep olduğunu duydum. Ne kadar doğru bilemiyorum tabi.
Otomatik şanzıman tam otomatik tork konvertorlu sorunsuz bakıma ihtiyaç duymayan neredeyse aracla olecek kadar da sağlam bir şanzıman olduğunu tahmin ediyorum. Gerçi renaultun çift kavramalai edc sanzimani da beni uzmedi ama en nihayetinde balata değişimi gerekecek bir sanzimandi ve çift balata yaklaşık 5.000 lira gibi bir rakamı buluyordu iscilik hariç. Dolayısı ile tork konvertorlu de böyle bir sorunumun olmaz diye düşünüyorum.
Konfor açısından standarttır diye düşünüyorum. Ayrıca gazlayan hoplayan ziplayan biri değilim tek kullansamda ailemle kullansamda genel anlamda arabayı yormadan olabildigince sakin kullanirim ki Fluence için şehir içi sıkışık trafik yakıt ortalamam 4.9 du.
Multimedya olarak bose opsiyonlu araç tercihim ve appla car play sanırım 2016 ile standart sunuluyor. Bose opsiyonlu ses sistemine sahip arkadasimiz varsa bu sistemin performansini da duymak isterim. Ses sistemi benim için en az bixenon far kadar önemli. Dolayısı ile bose beni kesecek ise cebimden ekstra para çıkmayacak olması güzel olur. Bose olmayan sistem muhtemelen bana yetersiz gelecektir.
Cosmo da elektrikli ve hafizali koltuk var sanırım. Anahtarsız giriş ve calistirma elektromekanik el freni hız sabitleme limitleme afl farlar ( afl standarmi bilmiyorum ama cosmoda xenon var sanırım ) bazı modelerde sunroof güzel donanimlar ayrıca bose opsiyonu sanırım atil paketi ile geliyor ve beraberinde koltuk ile direksiyon isitmada oluyor bunlar da güzel.
Bi xenonlarda tek mercek var ve sellektor perde aşağı yukarı hareketi ile gerceklestiriyor. Bir kaç testte sellektorun yavaş kaldigini hatta perde hareketinin net olarak gorundugunu ama bazı teslerde de oldukça hızlı hareket ettigini gördüm sizlerin yorumunu da duymak isterim.
Yol tutuş tarafında oldukça iyi olduğunu biliyorum. Şanzıman TK olduğundan haliyle çift kavramalar kadar hızlı değil. Bu çok sorun değil benim merakim aracın sifirdan son hıza ulasmasi veya ara hizlanmasi. Bu konuda da fikir sahibi olmak isterim.
Arkadaşlar tercigim bu uc modelde agirlikli olarak insignia dolayısı ile diğer modeller için bilgi isteklerimi yazmadım haliyle opel forumuna bunu sormakta yanlış olurdu. Sizden ricam bu aracı hali hazırda kullanan arkadaslarin fikir ve yorumları benim için önemli olacaktır.
Baktigim insignialar genelde 175-200 bin bandinda. 10.000 ve maks 60.000 km aralığında.
Oldukça uzun oldu vaktinizi aldım kusura bakmayin lütfen. Şimdiden cevaplayan arkadaslara saygilarimi sunuyorum. Keyifli forumlar herkese.
Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Foruma yeni uyeyim. Konu yanlış yere açıldıysa ozur dilerim.
Bir kaç ay içerisinde bir araç almak istiyorum. Seceneklerim epey bir uzak birbirine ama kısmen fiyat olarak yakinlar.
1) megane 1.2 veya 1.3 benzinli otomatik
2) kadjar 1.3 benzinli otomatik
3) insignia 1.6 dizel otomatik
Öncelikle araçların tamamin en üst donanım ile tercihim kesinlikle bir alt paketlerini bile düşünmüyorum. 4 yıl boş paket Fluence kullaninca bu en büyük kriterim oldu.
Yakıt konusunda en ufak bir dusuncem yok cekincem de yok 10lt bile yaksa önemli değil.
Led veya bi xenon far olmazsa olmazim ( bu donanım sadece insignia’da var seceneklerim arasinda )
İnsignia’da 2.0 motorlarin sorunlu olduğunu bir kaç kişiden duydum ve o motor secenegine hiç bakmadım o yüzden.
Başta da belirttigim gibi seceneklerim sınıflari itibarı ile oldukça farklı birbirinden fakat sonuç olarak bu uc araçtan birini maks sene sonuna kadar alacağım.
Daha önceki aracım Fluence 4 yıl dizel otomatik olarak kullandim. 150.000 de sattım. Aldığımda 40.000 de idi. En ufak bir masrafim olmadı 20.000 den 20.000 e sadece bakıma girdi. Aracın tüm km leri yetkili servis bakimliydi bu yüzden de sorun cikartmamis olabilir ama netice olarak başımı hiç ağrıtmadı. Renaultun klasigi trim sesleri dışında araçtan hiç bir sikayetim olmadı.
Bu bilgilere mukabil almayı dusundugum kadjar ve megane için trim seslerini yok diye biliyorum eskiye nazaran çok daha az her iki aracı da kullandim.
Fakat bir insignia test durumu olmadığından bu araçların genel olarak durumu nedir pek bir bilgiye sahip olamadım. Forumlarda olanlarda en son 2014 lerde girilmis bilgiler.
Benim merak ettiğim konulari su an hala bu aracı kullanan arkadaşlar cevaplar ise sevinirim.
Sorunlar tarafında kronik olan hastaliklari var midir? Örneğin bi xenon farlı dornanimlarda far beyninin sıklıkla arıza yaptigini ve oldukça maliyetli bir hataya sebep olduğunu duydum. Ne kadar doğru bilemiyorum tabi.
Otomatik şanzıman tam otomatik tork konvertorlu sorunsuz bakıma ihtiyaç duymayan neredeyse aracla olecek kadar da sağlam bir şanzıman olduğunu tahmin ediyorum. Gerçi renaultun çift kavramalai edc sanzimani da beni uzmedi ama en nihayetinde balata değişimi gerekecek bir sanzimandi ve çift balata yaklaşık 5.000 lira gibi bir rakamı buluyordu iscilik hariç. Dolayısı ile tork konvertorlu de böyle bir sorunumun olmaz diye düşünüyorum.
Konfor açısından standarttır diye düşünüyorum. Ayrıca gazlayan hoplayan ziplayan biri değilim tek kullansamda ailemle kullansamda genel anlamda arabayı yormadan olabildigince sakin kullanirim ki Fluence için şehir içi sıkışık trafik yakıt ortalamam 4.9 du.
Multimedya olarak bose opsiyonlu araç tercihim ve appla car play sanırım 2016 ile standart sunuluyor. Bose opsiyonlu ses sistemine sahip arkadasimiz varsa bu sistemin performansini da duymak isterim. Ses sistemi benim için en az bixenon far kadar önemli. Dolayısı ile bose beni kesecek ise cebimden ekstra para çıkmayacak olması güzel olur. Bose olmayan sistem muhtemelen bana yetersiz gelecektir.
Cosmo da elektrikli ve hafizali koltuk var sanırım. Anahtarsız giriş ve calistirma elektromekanik el freni hız sabitleme limitleme afl farlar ( afl standarmi bilmiyorum ama cosmoda xenon var sanırım ) bazı modelerde sunroof güzel donanimlar ayrıca bose opsiyonu sanırım atil paketi ile geliyor ve beraberinde koltuk ile direksiyon isitmada oluyor bunlar da güzel.
Bi xenonlarda tek mercek var ve sellektor perde aşağı yukarı hareketi ile gerceklestiriyor. Bir kaç testte sellektorun yavaş kaldigini hatta perde hareketinin net olarak gorundugunu ama bazı teslerde de oldukça hızlı hareket ettigini gördüm sizlerin yorumunu da duymak isterim.
Yol tutuş tarafında oldukça iyi olduğunu biliyorum. Şanzıman TK olduğundan haliyle çift kavramalar kadar hızlı değil. Bu çok sorun değil benim merakim aracın sifirdan son hıza ulasmasi veya ara hizlanmasi. Bu konuda da fikir sahibi olmak isterim.
Arkadaşlar tercigim bu uc modelde agirlikli olarak insignia dolayısı ile diğer modeller için bilgi isteklerimi yazmadım haliyle opel forumuna bunu sormakta yanlış olurdu. Sizden ricam bu aracı hali hazırda kullanan arkadaslarin fikir ve yorumları benim için önemli olacaktır.
Baktigim insignialar genelde 175-200 bin bandinda. 10.000 ve maks 60.000 km aralığında.
Oldukça uzun oldu vaktinizi aldım kusura bakmayin lütfen. Şimdiden cevaplayan arkadaslara saygilarimi sunuyorum. Keyifli forumlar herkese.
Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi