- Konuyu Başlatan
- #11
Merhaba
Bugün Vectos ile alakalı son paylaşımı yapacağım.
Kendisini an itibari ile satıp 2013 Opel Corsa 1.4 AUTO Active ile değerlendirmiş olduk.
Aldığımız araçta yine nadir kalmış örneklerden. Hatasız , TRAMERSİZ ve henüz 90.000 kilometrede..
TRAMER'i bu kadar vurgulamamda ki sebep A-B segment araçlar da ''xxx markalı aracın SBM kayıtlarında geçmiş hasar kaydı bulunmamıştır'' yazısına ulaşabilmenin imkansızlığı.. 6 gün içimize sinecek Corsa aradık.
Corsa D öncesinde de sevdiğim bir otomobildi , 4 ileri Tork Konvertör şanzıman ile geçişleri özellikle çok başarılı.
Easytronic pişmanlıktır diyorum yanında...
Fiyat/Fayda oranı günümüz için çok yüksek.. Yağmur ve Far sensörü eksikliği Fiesta Titanium'a göre tek handikap kalıyor bence..
Neyse konuya dönelim..
Arka çamurluk ağızlarında ufak pas lekeleri kendisini göstermekteydi..
Bu şekilde bırakılamazdı. Kozmetik bir bölge de olmadığı için ileriye yönelik de düşünerek pütür ile olası çürümelerin önüne geçmeye karar verdim..
Tabi öncesinde detaylı bir şekilde temizleyerek...
Yoğun miktarda mastik ve pütür uygulaması yapılmış. Bu sayede formunu korumayı başarabilmiş.
Arka fren diskleri ve balataları bile henüz hiç değiştirilmemiş durumda..
Bir dönemlerin en büyük otomobil üreticisi GM.
Temizlik sonrası mumlama ile ekstra bir kaplama daha yaparak korozyona karşı önlemimizi almış olduk..
Gece sürüşlerinde far performansı memnun etmiyordu.. Genç klasik bir otomobil olduğu için orijinalliği de bozarak farklı ışık renklerini de uygulamak yakışmayacaktı. Kullanıcı yorumlarını göz önüne alarak beğendiğim bir marka olan Photon'un ExtremeVision modelini temin ettim.
Maalesef hiç hoşuma gitmedi..
KISA ; Extreme Vision
UZUN ; OEM Philips 55W
Örnek olması açısından aynı test güzergahında Civic aracımda kullandığım..
KISA ; Milestone
UZUN Mono
Fakat Corsa'ya uyguladığımda ise zannediyorum yapısı veya far çanağı sebebiyle Extreme Vision'lar daha başarılı oldu. Ayrıca Corsa ile alakalı paylaşım yapma hevesim olursa aynı başlık altında devam edeceğim...
Bugün Vectos ile alakalı son paylaşımı yapacağım.
Kendisini an itibari ile satıp 2013 Opel Corsa 1.4 AUTO Active ile değerlendirmiş olduk.
Aldığımız araçta yine nadir kalmış örneklerden. Hatasız , TRAMERSİZ ve henüz 90.000 kilometrede..
TRAMER'i bu kadar vurgulamamda ki sebep A-B segment araçlar da ''xxx markalı aracın SBM kayıtlarında geçmiş hasar kaydı bulunmamıştır'' yazısına ulaşabilmenin imkansızlığı.. 6 gün içimize sinecek Corsa aradık.
Corsa D öncesinde de sevdiğim bir otomobildi , 4 ileri Tork Konvertör şanzıman ile geçişleri özellikle çok başarılı.
Easytronic pişmanlıktır diyorum yanında...
Fiyat/Fayda oranı günümüz için çok yüksek.. Yağmur ve Far sensörü eksikliği Fiesta Titanium'a göre tek handikap kalıyor bence..
Neyse konuya dönelim..
Arka çamurluk ağızlarında ufak pas lekeleri kendisini göstermekteydi..
Bu şekilde bırakılamazdı. Kozmetik bir bölge de olmadığı için ileriye yönelik de düşünerek pütür ile olası çürümelerin önüne geçmeye karar verdim..
Tabi öncesinde detaylı bir şekilde temizleyerek...
Yoğun miktarda mastik ve pütür uygulaması yapılmış. Bu sayede formunu korumayı başarabilmiş.
Arka fren diskleri ve balataları bile henüz hiç değiştirilmemiş durumda..
Bir dönemlerin en büyük otomobil üreticisi GM.
Temizlik sonrası mumlama ile ekstra bir kaplama daha yaparak korozyona karşı önlemimizi almış olduk..
Gece sürüşlerinde far performansı memnun etmiyordu.. Genç klasik bir otomobil olduğu için orijinalliği de bozarak farklı ışık renklerini de uygulamak yakışmayacaktı. Kullanıcı yorumlarını göz önüne alarak beğendiğim bir marka olan Photon'un ExtremeVision modelini temin ettim.
Maalesef hiç hoşuma gitmedi..
KISA ; Extreme Vision
UZUN ; OEM Philips 55W
Örnek olması açısından aynı test güzergahında Civic aracımda kullandığım..
KISA ; Milestone
UZUN Mono
Fakat Corsa'ya uyguladığımda ise zannediyorum yapısı veya far çanağı sebebiyle Extreme Vision'lar daha başarılı oldu. Ayrıca Corsa ile alakalı paylaşım yapma hevesim olursa aynı başlık altında devam edeceğim...
Son düzenleme: