Slmlr,
65 yaş üstü bir abinizim. Malum korona süreci vs Corsa D 2011 1.4 O.V. Otogaz sistemli aracımı sık sık kullanmaya ihtiyacım yok.
Araç günlerce yerinden kıpırdamadığı için (akü iki yıllık -65 A Varta- olmasına rağmen) şarjını muhafaza edemiyor.
Hergün 10 dakika aracı 2000 devirde çalıştırarak şarjlı tutmaya çalıştım. Ancak iki gün sonra bile marş basacak kadar şarj kalmıyor.
Araçta Alarm ve kontak anahtarı takılınca çalışan Navimex Multimedya cihazından başka extra bir bağlantı yok. Şarj Dinamosu şarjında bir sorun yok. Kontak anahtarını takmadan kaçak testi yaptım. Değer 0,03 yerine 0,37 çıktı..
Sizlere Sorularım;
* Aracın aküsünü tam şarja getirdikten sonra akü kutup başlarını çıkarsam şarjı daha uzun süre muhafaza eder mi?
* Aracın beyninde bir soruna sebeb olur mu?
- Kaçak nerede olabilir?
İlgileriniz ve Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
65 yaş üstü bir abinizim. Malum korona süreci vs Corsa D 2011 1.4 O.V. Otogaz sistemli aracımı sık sık kullanmaya ihtiyacım yok.
Araç günlerce yerinden kıpırdamadığı için (akü iki yıllık -65 A Varta- olmasına rağmen) şarjını muhafaza edemiyor.
Hergün 10 dakika aracı 2000 devirde çalıştırarak şarjlı tutmaya çalıştım. Ancak iki gün sonra bile marş basacak kadar şarj kalmıyor.
Araçta Alarm ve kontak anahtarı takılınca çalışan Navimex Multimedya cihazından başka extra bir bağlantı yok. Şarj Dinamosu şarjında bir sorun yok. Kontak anahtarını takmadan kaçak testi yaptım. Değer 0,03 yerine 0,37 çıktı..
Sizlere Sorularım;
* Aracın aküsünü tam şarja getirdikten sonra akü kutup başlarını çıkarsam şarjı daha uzun süre muhafaza eder mi?
* Aracın beyninde bir soruna sebeb olur mu?
- Kaçak nerede olabilir?
İlgileriniz ve Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
Son düzenleme: