Ankara Reis Oto Opel Servisinin rezilliği 2

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan muratoz
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Ynt: Ankara Reis Opel Servisinin ilginç tutumu

huseyin0667 link' Alıntı:
Araçta darbe yok ama parça kırılmış, hemde servisten çıktıktan sonra. Açıkçası benim aklıma serviste biyerleri söküp takarken o parçayı kırdılarmı diye geldi, sonuçta bu servislere güven olmuyor, ve araçta darbe olmadan bir parçanın kırılması dışarıdan müdaheleyi getiriyor aklıma.

O olasılık aslında benimde aklıma geldi. Sonuçta bu servisler bakım yapılırken araçların başında bile durdurmuyorlar. Bakım sırasında herşey olabilir. Ama böyle birşey varsa, bunu ispatlamak da çok zor olur :o  
 
Ynt: Ankara Reis Opel Servisinin ilginç tutumu

Opel Türkiye'ye konuyla ilgili sikayet mesajı atmıştım. Sabah Opel Türkiye'den aradılar. Telefondaki yetkili konuyla ilgili servis ile görüştüklerini ve servisten bilgi beklediklerini, 2 gün içerisinde bana geri döneceklerini söyledi. İşin ilginç tarafı Reis Opel Türkiye'den garanti için bilgi bekliyor. Opel Türkiye ise servisten bilgi bekliyor. Ayrıca telefondaki yetkili Reis ile ağız birliği yapmış gibi parça bozulsa garantiye girer ama kırıldığı için garantiye girmeyebilir dedi. Zaten daha önceki deneyimlerimde Opel Türkiye'nin her zaman servisin yanında olduğunu, asla müşterinin yanında olduğunu görmediğim için çok şaşırmadım. Eminim şu forumda Opel Türkiye ile yazışıp olumlu destek alabilen bir kişi bile yoktur.
 
Ynt: Ankara Reis Opel Servisinin ilginç tutumu

Ben Meriva B aracımın kornasını garantiden değiştirmiştim  :) Opel Türkiye'nin sağı solu belli olmuyor  :)
 
Ynt: Ankara Reis Opel Servisinin ilginç tutumu

muratoz link' Alıntı:
Opel Türkiye'ye konuyla ilgili sikayet mesajı atmıştım. Sabah Opel Türkiye'den aradılar. Telefondaki yetkili konuyla ilgili servis ile görüştüklerini ve servisten bilgi beklediklerini, 2 gün içerisinde bana geri döneceklerini söyledi. İşin ilginç tarafı Reis Opel Türkiye'den garanti için bilgi bekliyor. Opel Türkiye ise servisten bilgi bekliyor. Ayrıca telefondaki yetkili Reis ile ağız birliği yapmış gibi parça bozulsa garantiye girer ama kırıldığı için garantiye girmeyebilir dedi. Zaten daha önceki deneyimlerimde Opel Türkiye'nin her zaman servisin yanında olduğunu, asla müşterinin yanında olduğunu görmediğim için çok şaşırmadım. Eminim şu forumda Opel Türkiye ile yazışıp olumlu destek alabilen bir kişi bile yoktur.

Tamam ama darbe yokmuş.Darbe olmadan nasıl kırılır ki parça?
 
Ynt: Ankara Reis Opel Servisinin ilginç tutumu

Opel Türkiye ismini duyunca Böyle saç tellerim tikleniyor  kızgınkırbac
 
Ynt: Ankara Reis Opel Servisinin ilginç tutumu

İşin ilginç tarafı Opel Türkiye beni gizli numaradan aradı. Koskoca Opel Türkiye'nin kurumsal 444 'lü veya 0850 'li numarası yok mu? Belki beni Opel Türkiye diye Reis oto servisinden birisi aradı:) Servis, destek, vb.. her konuda Opel Türkiye maalesef sınıfta kalıyor.
 
Ynt: Ankara Reis Opel Servisinin ilginç tutumu

Umut Hoca link' Alıntı:
Ben Meriva B aracımın kornasını garantiden değiştirmiştim  :) Opel Türkiye'nin sağı solu belli olmuyor   :)

İşte demek korna çatlak veya kırık değilmiş  :) Yoksa değiştirmezler. Arızalı olduğu için değiştirmişler :P
 
Ynt: Ankara Reis Opel Servisinin ilginç tutumu

  öncelikle geçmiş olsun. opel servisinin ve opel türkiye'nin tutumuna hiç şaşırrmadım. ne demek parça bozulduysa değişir, kırıldıysa garantiye girmez. kırılmayacak şekilde yapacaksınız o zaman! bu ülkede doğru düzgün tüketici yasaları olsa ve işlese, bak o zaman yapabiliyorlar mı böyle saçmalıkları...
    odak ve tarık bey hariç, şimdiye kadar gittiğim servislerde hep benzer tutumları gördüm. aşırı pahalı servis ve parça ücretleri, arabalarımızı özensiz ve şaçma sapan kullanan servis elemanları, garanti prosedürü uygulamaktan özenle kaçınmaları, opel türkiye'nin ilgisizliği, özellikle garanti bittikten sonra ortaya çıkan abuk subuk sorunlar yüzünden bundan sonra opel araba almayacağım ve çevreme de aldırtmayacağım. tekrar geçmiş olsun, umarım garantiden halledilir.
 
Ynt: Ankara Reis Opel Servisinin ilginç tutumu

aliceinchains link' Alıntı:
   öncelikle geçmiş olsun. opel servisinin ve opel türkiye'nin tutumuna hiç şaşırrmadım. ne demek parça bozulduysa değişir, kırıldıysa garantiye girmez. kırılmayacak şekilde yapacaksınız o zaman! bu ülkede doğru düzgün tüketici yasaları olsa ve işlese, bak o zaman yapabiliyorlar mı böyle saçmalıkları...
    odak ve tarık bey hariç, şimdiye kadar gittiğim servislerde hep benzer tutumları gördüm. aşırı pahalı servis ve parça ücretleri, arabalarımızı özensiz ve şaçma sapan kullanan servis elemanları, garanti prosedürü uygulamaktan özenle kaçınmaları, opel türkiye'nin ilgisizliği, özellikle garanti bittikten sonra ortaya çıkan abuk subuk sorunlar yüzünden bundan sonra opel araba almayacağım ve çevreme de aldırtmayacağım. tekrar geçmiş olsun, umarım garantiden halledilir.

Teşekkür ederim. Maalesef Türkiye de tüketici hakları denince halimiz içler acısı. Ama garantiden halledemezlerse ben bu işin peşini bırakmayacağım. Eğer garanti dışı derlerse servisten neden garanti dışı olduğuna dair yazılı cevap isteyeceğim. Daha sonra tüketici mahkemesine gitmeyi düşünüyorum. Bilmem hakkımı alabilir miyim. ::) ::)
 
Ynt: Ankara Reis Oto Opel Servisinin rezilliği 2

Arkadaşlar iş yoğunluğum yüzünden hemen yazamadım. Maalesef servise Opel Türkiye'de garanti dışı olduğunu iletmiş. Kırık parçanın resmini aşağıda paylaşıyorum. Parça karter koruyucu içinde yani izole biryerde darbe alması çok zor ve aks üzerinde  yer almaktadır. Resmi dikkatli incelerseniz tam sensörü arabaya sabitleyen vida hizasından kırılmış. Belli ki parça kalitesiz veya defolu ki, hiç bir dış etken tespit edemedikleri halde kırılmış. Ama buna rağmen garantiye sokmadılar.

[img=800x600]http://i.hizliresim.com/04pod8.jpg[/img]

Servise ilk götürdüğümde inceleyip garanti dışı dedikleri belgeyi aşağıda paylaşıyorum. Sırf sensör yedek parça ücreti 328 TL. KDV dahil mi bilmiyorum. İşçilik ücreti dahil değil.

[img=740x600]http://i.hizliresim.com/YjEG5E.jpg[/img]

Daha sonra  benim ısrarım üzerine Reis Oto,  Opel Türkiye ile yazışma yaparak bana  tekrar garantiye girmediğini iletti. Ben de bunun üzerinde onlardan neden garantiye girmediğini belirten resmi belge istedim onu da aşağıda paylaşıyorum.

[img=800x600]http://i.hizliresim.com/89Lybk.jpg[/img]

Konuyla ilgili detayları paylaşmaya devam edeceğim...
 
Geri
Üst