Ankara subap değişimi usta önerisi

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan halil_71
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
valla ben de subsan model çelik subap taktıracam sayın Nadir hocam bizim arabalar xer kodlu ve bu modellerde subaplar çelik değil malasef. Bizimkiler magnezyum alaşımlı krom. Bir iki gündür sabahları vites geçişleri bile garipleşti yokuş çıkarken bir garip oluyor. Yakıt arttı. Bazı ustalar gaz kelebeği temilzedi yine devam etti. Bobinler ve ateşleme bujileri değişti. Akü yeni.Subaplardan olduğuna eminim Ergazi mahallesinde Yıldırım oto sanayide tuncay usta var opan opel yetkili servisi eski çalışanı ve oldukça iyi bir insan diyorlar. telefonda görüştük ona yaptırmayı düşünüyorum. tahmini 1.300 tutar diyor
 
valla ben de subsan model çelik subap taktıracam sayın Nadir hocam bizim arabalar xer kodlu ve bu modellerde subaplar çelik değil malasef. Bizimkiler magnezyum alaşımlı krom. Bir iki gündür sabahları vites geçişleri bile garipleşti yokuş çıkarken bir garip oluyor. Yakıt arttı. Bazı ustalar gaz kelebeği temilzedi yine devam etti. Bobinler ve ateşleme bujileri değişti. Akü yeni.Subaplardan olduğuna eminim Ergazi mahallesinde Yıldırım oto sanayide tuncay usta var opan opel yetkili servisi eski çalışanı ve oldukça iyi bir insan diyorlar. telefonda görüştük ona yaptırmayı düşünüyorum. tahmini 1.300 tutar diyor

Benim aracın subaplar değişti. Çelik olanından var. Ama işte işin içine bu LPG olayı girince neyin? Ne zaman olacağı belli olmuyor :(
 
Bende de bazı sıkıntılar var sübap mı tam emin değilim.
Mesela 1500- 2bin devir arasında bir yokuşa çıkarsam gaz yiyor ama hemen yemiyor. Fakat 2500 le aynı yokuşa vurunca sıkıntı yok. Bu normal mi? Yoksa sübap mı ? Araç 2012 Astra 1.6...
 
Bende de bazı sıkıntılar var sübap mı tam emin değilim.
Mesela 1500- 2bin devir arasında bir yokuşa çıkarsam gaz yiyor ama hemen yemiyor. Fakat 2500 le aynı yokuşa vurunca sıkıntı yok. Bu normal mi? Yoksa sübap mı ? Araç 2012 Astra 1.6...

Aracın bir tork değeri var ve bu değeri yakalaması içinde aracın belli bir devir çevirmesi gerek işte bu devir ve aracın tork değeri.
 
haklısınız çelik subap en mantıklısı. benim araçta da benzer problemler var.
büyük ihtimalle subapların değişmesi gerek. inşallah sorununuz çözülür. iyi haberlerinizi buraya yazarsınız.
 
Yukarı. Herkese merhaba. Benim aracımda da yukarıda bahsedilen şikayetler mevcuttu. Soğuk günlerde stop etme, yokuşlarda ciddi verim kaybı. Gaz ayarı, sıcaklık muşuru filan değişti. Bugün wüthün motor benzin enjektör temizleyici ekledim depoya benzinde kullanıyordum. 150 km kadar sonra araç motor arızası verdi (ECN030201). 2 nci pistonda ateşleme sorunu şeklinde ifade edilmiş. 2 usta ile görüştüm subap erimesi dediler. Daha önce araştırmıştım şaşmazda 1700-2000 tl arası fiyat veriyorlar. İvedikte (88 oto) 1300-1500 fiyat veriyorlar. Servise sormadım henüz. Aynı sorunu yaşayıp subap değişimi yaptıranlar tecrübelerini paylaşabilir mi? Bu işlemde ustalık önemli anladığım kadarıyla özellikle usta bilgisi ve memnuniyetinizi paylaşabilir misiniz?

Teşekkürler.
 
Benzin lpg kullanan tüm opellerde malesef subap 80-90 binde erir. Orjinal kullanmayın Çelik kullanın Şubat’ları birdaha unutun. Usta burda söker takar. İş rektefecide biter ve geneli isini iyi yapar. Her Usta söker takar ama vidaları sıkacak tork anahtarı yoksa ve vida sıkma sırasını ve Torkunu bilmiyorsa 5-10 bin km sonra conta sorun yaratır. İşin puf noktası tork anahtarı.
 
subap erimesi araçlardaki fakir karışım uyarısı sebebiyle oluşur. aracınıza adam akıllı afr ayarı yaptırırsanız bir daha subap sorunu yaşama olasılığınız düşüktür.
 
Geri
Üst