hoşgeldin.
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
serdar tezcan
yaş 29
bursa
muhasebeci
98 opel vectra cd otom.
öncelikle herkese selamlar,yeni üyeyim.
benim merak ettiğim aracımı yeni aldım,ve üzerinde sıralı lpg takılıydı,
dikkatimi çeken olay uzun yolda 131 ykr şehir içinde ise 210 ykr ye ulaşıyor,şehir içi dediysem çok sıkışık tarfik değil,yakıtın bu kadar farketmesi normalmi acaba?herkese kazasız günler dilerim,ayrıca şehitlerimizin mekanı cennet ailelerinede sabır diliyorum,hepimizin başı sağ olsun
otomatik oldugu ıcın şehir içi yakıt acayip farkeder. vitesi düşürmek yada yuksekltmek için manuel olarak değilde sportif tusu ile yapılması en uygunudur. çünkü şanzuman düşürebileceği en uygun vitesi seçer.
aynen katılıyorum:good:Haklısın ancak over/drive (sport) tuşu ile ancak 3. vites seviyesinde (fakat bu D deki 3. vites değildir) kompresyon olur. Yani araç D de 2. vites seviyesinde iken bu tuş 1. vites seviyesinde kompresyon yaptırmaz. o/d tuşu gaz verme esnasında aktif edildiğinde her vites seviyesinde etkili iken (değişimler yüksek devirde olurken), kompresyonda bu; yüksek hızdaki 4. viteste oldukça etkin, 3 te hafif etkili, 2 ve 1 de etkisizdir. Bu bakımdan durma seviyesine çok az bir süre kalana kadar cut-off u devrede tutabilmek için, yani daha fazla 0 lt. yakıtla yol alabilmek için bu tuş yeterli gelmez, zaten 60 km.nin altında (s) ışığı yanar ancak fazla kompresyon hissetmezsiniz, hız biraz daha düşükse cut-off da devreye girmez. Fakat vites 2 ye alındığında durmaya çok az bir mesafe kalana kadar yakıt sıfır olur, eğer ki hızınız 1700 dk.nın üstünde ise. Ancak, mesele sadece yakıt olup güçlü bir kompresyona ihtiyaç yoksa, o/d (s) tuşu daha pratik. Zira o/d ile cut-off u sonlandıracak devir sayılarına inildiğinde araç epey yavaşlamış olmakta, bundan sonra D den 2 ye almak, zaten çok kısa süreli cut-off deviri oluşturmaktadır. Dolayısıyla bunun için 2 ye almaya değmez denilebilir.
Seyf