bende biliyorum zahmetli ve üretim maliyetini yükselteceğini. mekanik konusunda iyi bir tecrübeye sahibim.tabiki arkadan itişli bir araçta sadece defransiyel ve şaftla bitmiyo.1 motor konumu değişecek.buda yeni motor bağlantı kulakları takozları vs vs. kaputun altında köklü bir değişim demek.alt taban sacı şanzıman ve şafta uygun olacak biçimde değişecek.yeni kalıplar yeni maliyet.arkaya gelince sağlam bir yol tutuş için bağımsız süspansiyon olacak.yani tamamiyle değişik bir alt takım.viraj demirleri salıncaklar.akslar.BEN TORNACIYIM BİR SAÇ KALIBI ,DÖVME KALIBI,ALİMİNYUM ENJEKSİYON KALIBI KAÇ AYDA BİTER ARAŞTIRMA GELİŞTİRME VS VS HEPSİNİ İYİ KÖTÜ BİLİYORUM.ama ben müşteriyim bunu opelde görmek isityorum.ve bu yeniliği opele yakıştırıyorum.