Artik opellerde arkadan itişin isteğe bağli olmasini istiyorum.

bende biliyorum zahmetli ve üretim maliyetini yükselteceğini. mekanik konusunda iyi bir tecrübeye sahibim.tabiki arkadan itişli bir araçta sadece defransiyel ve şaftla bitmiyo.1 motor konumu değişecek.buda yeni motor bağlantı kulakları takozları vs vs. kaputun altında köklü bir değişim demek.alt taban sacı şanzıman ve şafta uygun olacak biçimde değişecek.yeni kalıplar yeni maliyet.arkaya gelince sağlam bir yol tutuş için bağımsız süspansiyon olacak.yani tamamiyle değişik bir alt takım.viraj demirleri salıncaklar.akslar.BEN TORNACIYIM BİR SAÇ KALIBI ,DÖVME KALIBI,ALİMİNYUM ENJEKSİYON KALIBI KAÇ AYDA BİTER ARAŞTIRMA GELİŞTİRME VS VS HEPSİNİ İYİ KÖTÜ BİLİYORUM.ama ben müşteriyim bunu opelde görmek isityorum.ve bu yeniliği opele yakıştırıyorum.
işte bu maliyetlere satınalma ve pazarlama faktörlerini de katarsanız aynı modelde bu boyutta bir değişkenliği makul maliyetlerde hiç bir marka göze alamaz,
 
aynen.. siz bilmediğiniz için değil, bilmeyenlere açıklama olsun diye yazmıştım, siz daha detaya girerek açıklamışsınız.. ve işte bunlardan dolayı da olması çok ama çok zor.. :( müşteri olarak ben de istemem değil tabi :):)
 
Alman hükümetiyle görüşmeler sonucunda hükümet Opel'e 1milyar euro kredi açmıştır... bilginize...
 
Arkadaşlar arkadan itişli olması yetmiyor, bir de Astra GSI'ın da tekrar piyasaya sürülmesi lazım.Allah Opel mühendislerine kolaylık versin...
 
bu olay imkansız arabadanın motor teknolojisini değiştirmesi, kasayı değiştirmesi kısaca tamamen yeni bir araba çıkarması gerekir... kısaca o iş yaş... boşuna tartışmayalım :)
 
motor teknolojisini değiştirmesine gerek yok sadece bir kısım alt yapı değişicekte bence direkt arkadan itişli çıksın yakında sınıflarda olan büyüme nedeniyle ztn opel arkadana geçiş yapar ama yapmayanlarda var mesela A8in quattro olmayanlarıda önden ona ne diyeceksiniz
 
motor teknolojisini değiştirmesine gerek yok sadece bir kısım alt yapı değişicekte bence direkt arkadan itişli çıksın yakında sınıflarda olan büyüme nedeniyle ztn opel arkadana geçiş yapar ama yapmayanlarda var mesela A8in quattro olmayanlarıda önden ona ne diyeceksiniz
tamamen kasa ölçülerinin değişmesi gerekiyor...
 
motoru enlemesine değil boylamasına sığdırmak şanzımanı bu oranda şafta bağlamak gerekli ki bu çok çok masraflı bir iş olur yani araç fiyatları dehşe artar 50.000 ytl'den başlayan Astra fiyatları düşünemiyorum ama bu bir hayalse de Astra'yla yanlaya yanlaya gitmek fena olmazdı...
 
Parası olana arkadan itişli Opel her zaman var...
 
yuxccel beni bir sen alıyosun birader.motor teknolojisi falan diyolar bunlar ya bu işi bilmiyolar.subaru impreza önden çekişlide var 4wd de var.aynı 1,5 motor kullanılıyo.ne oldu subaru fabrikası battımı?subaru zaten 4wd ve turbo motor kullandığı için bu başarıyı yakaladı.
 
Geri
Üst