eğer ilgide verdiğiniz örnek gibi olanlardan bahsediyorsanız sanırım verdiğiniz örneklerin bir çoğunu okudum. inanın bana benimle birlikte hızlanıp benimle birlikte yavaşlayacak şekilde betimlediğiniz o psikopat, geçileceğini anlayınca direksiyon üzerimize bile kırabilir. 8 aylık bir dizel kullanıcısı olarak arabanın gerçekten çok seri, atik olmadığını ve 1.4 yada 1.6T ler ile başedemeyeceğini biliyorum. ama bunlar benim aracımı alırken göze aldığım risklerdi. 1.4, 1.6, 1.4T, 1.6T ve 1.3 ecoflex modeleri arasından hızlanmasını, gücünü bilerek ve isteyerek bu motoru aldım. ama güvenlik unsuru olarak verdiğiniz afaki örneklemelere dayanarak 1.3 CDTiler diğer motorlara göre daha zayıftır demeniz acaba kendi fikriniz mi yoksa dayanak olarak verebileceğiniz herhangi bir güvenlik tespit yada ölçüm kıstası varmı?
ne münasebetle hazımsız olduğum sonucuna vardınız bilemiyorum ama 1.3 motorları ekonomik olmasının dışında hiçbir şekilde diğer tüm seçenekerden zayıf olduğu konusunda hemfikirken, güvenlik unsuru olarak "TARTIşILMAYACAK BARİZLİKTE" zayıf olarak betimlemenizi sadece sollamalardaki örneklere dayandırarak yapıyorsanız dikkati olun derim, zira reel hayatta bol bol hatalı sollama yapıyorsunuz demektir.
Ocak ayında almış olduğum aracım 23.000 km.ye ulaşmışken eğer 14T almış olsaydım aynı şartlar altında yakıta tl. bazında en az 3000 tl. fazla vermiş olmama sebep olacaktı. 16T'yi saymıyorum bile.
Ayrıca artık dizel araç sahiplerine "3 kuruş için keyif ve konforunu arkaplana atan adam" muamelesi yapmaktan vazgeçin. zira aynı haltın laciverti bizdeki. unutmayın ki 1.6T adamı milyoner yapabilir, adam trilyoner ise..saygılar