Astra F Kullanıcıları Buraya

Arkadaşlar dün tesadüf eseri motor kısmında acayip bir ses farkettim..Biraz pipirikli oldugumdan panik yaptım motordanmı geliyo yoksa diyee..Şöle bir ses..Gaz pedalına yaklasık 3000 devire kadar gaz verip bıraktıktan sonra araç rolantiye dönerken bellii bir seviyede sanki metal bir pervane bir yere sürtüyormuş gibi ses veriyordu...Bu benim acayip panik olmama sebeb olduu..Ertesi gün özel opel servisine gittim...Frenlerin ayarı için zaten gidecektimm.....Ordaki elemena olayı anlattım sesi..Araba liftteydi...abi dedi bak egzos koruması cıkmıs yerinden ona puta attır ses kesilecek dedi..Bende emin olup ormadıgını sordum istersen bir calıstıralım bak dedimm....gerek yok dedii eleman...Gercekten eleman yani bu arkadas ustaları gelmemişti daha..Gittim dediğini yaptım ses yok oldu...Valla Gerçekten İşin ehli ve tek marka ile calışan yerleri şiddetle tavsiye ederim arkadaşlar..Adamlar hemen anlıyo olayıı..Belki basit şekilde buldu,belki bariz bişeydi ama benim gibi anlamayan biri için büyük bir olay..Helal olsun Ordaki arkadaşlara...:good:
Abi aynı sorun bendede var ama o kadar ses çıkarmıyo ama rolantiye düşerken çıuuuuurrr gibi garip ses geliyo:D hatta geçen arkadaş blow of mu taktın die sordu hatta :kop: ama benimde uğramam gerek bazen yapıyo bazen yapmıyo garip bişey:) neyse gitttiğimiz zaman yaptırırız peki performansı etkilermiki:D
 
Burak kardeşim eger seninkide bendeki problemse egzoscuya gitmelisin...Orda egzos korumasına bir punta atıyolar iş tamam..Titreşimden kaynaklanan bir ses yani...Performansı etkilemez...Sadece sesi keser o kadar...Ama balans ayarı ise hakkatten etkiliyor,sürüş akıcı oluyor...Her zaman söledikleri gibi ve bilindiği gibi bozuk balans ayarı yakıt artışına ve aracın yol tutuşunda bariz etkilenmelere sebeb olur..
Alttaki link detay için yardımcı olabilir...
http://www.hunterrotbalans.com/index.php?option=com_content&task=view&id=16&Itemid=9
 
Arkadaşlar dün tesadüf eseri motor kısmında acayip bir ses farkettim..Biraz pipirikli oldugumdan panik yaptım motordanmı geliyo yoksa diyee..Şöle bir ses..Gaz pedalına yaklasık 3000 devire kadar gaz verip bıraktıktan sonra araç rolantiye dönerken bellii bir seviyede sanki metal bir pervane bir yere sürtüyormuş gibi ses veriyordu...Bu benim acayip panik olmama sebeb olduu..Ertesi gün özel opel servisine gittim...Frenlerin ayarı için zaten gidecektimm.....Ordaki elemena olayı anlattım sesi..Araba liftteydi...abi dedi bak egzos koruması cıkmıs yerinden ona puta attır ses kesilecek dedi..Bende emin olup ormadıgını sordum istersen bir calıstıralım bak dedimm....gerek yok dedii eleman...Gercekten eleman yani bu arkadas ustaları gelmemişti daha..Gittim dediğini yaptım ses yok oldu...Valla Gerçekten İşin ehli ve tek marka ile calışan yerleri şiddetle tavsiye ederim arkadaşlar..Adamlar hemen anlıyo olayıı..Belki basit şekilde buldu,belki bariz bişeydi ama benim gibi anlamayan biri için büyük bir olay..Helal olsun Ordaki arkadaşlara...:good:
Basit bir şey ama bazıları bu tip sorulardan istifade etmek için olur olmaz arızalar söyler, doğrudan noktayı koymuş arkadaş,
keşke sorsaydın biz de söylerdik :D :D tecrübe edilmiş bişey olduğu için :D:D
Abi aynı sorun bendede var ama o kadar ses çıkarmıyo ama rolantiye düşerken çıuuuuurrr gibi garip ses geliyo:D hatta geçen arkadaş blow of mu taktın die sordu hatta :kop: ama benimde uğramam gerek bazen yapıyo bazen yapmıyo garip bişey:) neyse gitttiğimiz zaman yaptırırız peki performansı etkilermiki:D
burak senin olay da egsozdaki delikten kaynaklıyodur, aynısı bende de vardı nerdeyse çufluyomuş gibi oluyodu egsoz, uzun yol yapıp egsozu iyice ısıttığında iğrenç bi ses oluyo, hacı murat kullanıyomuş gibi hissediyosun

egsozun etkisi bilinmez çoğunlukla ama hem performansa hem yakıta belirgin etkisi var o patlakların.
hesabı da basit,motorda elde edilen güçten giriş ve egsoz kanallarındaki direnç çıkartılarak net güç bulunur ve bu net gücün motor içinde oluşan güce oranı da verimliliği verir..
eğer direnç patlak vs. gibi olaylardan artarsa net gücümüz azalır,
performans düşer, verimliliği de düşürdüğü için yakıt kullanımı da artar...

:D:D:D amma nağme yaptım hee :DD, goshawk arkadaş psikolojik demesin diye :rolleyes:
 
İşlerin yoğunluğundan dolayı sadece cumartesi öğlenden sonra ve pazar günü kullandığım için aracı benzin sorun olmuyor haftada 2 günde 100km ancak yapıyorm haftaiçi zaten hep şirketin arabasıyla gidip geliyoruz, diğer araclara oranla bizim araclarda devirli kullandığınızda az yakıyor yine sınıflarına göre.
 
doğrudur Hakan KIRCI kardeş optimum performansla bir araba kullanmanın psikolosi......
 
Arkadaşlar bizim arabaların yeni bir yönünü keşfettim:)Torpido gözünde havalandırma deliği var.Bu sayede yazın klima açık vaziyette yolda giderken burayı mini bir buzdolabı olarak kullanabiliyoruz.cola su falan çok rahat soğur.hoşuma gitti canım:good:son model arabalar gibi ben de diyecem artık benim arabanın da torpido gözü buzdolaplı diye:kop:
 
Arkadaşlar deponun kapağına baktığımda lastik havaları ile ilgili olarak 3 kişiye kadar önler 23 arkalar 20 yazıyor.bu sizce de çok az değil mi:confused:sizinkilerde de mi aynı ki?Kafamı karıştırdı iyice.ben 28-29 civarı vuruyorum.ne dersiniz bu konuda?
 
30-32 civarı olması lazım normalde....
 
Geri
Üst