Astra f Sfi & Astra H 1,6 t 180hp sizce hangisi ..

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Nazi666
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Astra f sfi mi yoksa & Astra h 1,6 t 180 hp mi ...


  • Kullanılan toplam oy
    36
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Cengiz abi bi deneyelim yaa uzunda ;)
usta seninmesajı görmemişim kusura bakma ,deneyelim tabii zaten sen bir kullan bana fikrini söyle gidişi çok düzeldi benim aracın zaten biz motoru indirdiğimizde kompresyon sıfırdı, krank kasnağını serçe parmağımla çeviriyordum, ama yinede gidiyordu demek ki c20xe hiç te küçümsenecek bir makina değil şimdi triger sıfır hata,kompresyon olması gerektiği gibi ,şanzıman kısa baya farklı anlayacağın ama tabii gsi ye kafa tutamaz o ayrı mevzuu
 
konuşmalar da çok tatsız bir hal almış Cüneyt abiye katılıyorum aracı yürütmek sorun değil ki bastırırsın parayı alırsın kiti yürütürsün kimse amerikayı yeniden keşfetmiyor ki neyse Cengiz abi sana da benim aracımla ilgili desteklerinden,tavsiyelerinden ötürü çok teşekkürler sayenizde sorunu çözdüm...

Bende senin mesajı şimdi gördüm Cengiz iyi yürüyorsa Calibran sevindim az kaldı onlardan çünkü
 
Bende senin mesajı şimdi gördüm Cengiz iyi yürüyorsa Calibran sevindim az kaldı onlardan çünkü
sağol abi iyi yürüyor da içime sinmeyen bir şey var short shift yaptım vites yolu baya kısaldı ama bu sefer de üst devirlerde (kesiciye girmeye yaklaştığı devirlerde) vites kolunda aşırı bir vibrasyon oluyor, koldaki oring çürümüştü çıkarttım sanırım ondan ,tamir takımını komple değiştireceğim umarım sorun çözülür çözülmezse orjinale döneceğim.
 
cengiz rolde 2.vitesteyken bastıgımızda ki turbosu doluydu yine de 2 boy fark atmıstım bir baska 1.6 turbo 185 hp araca yani c20xe..bir de turbo olsa kimbilir neler yapacak 93 model arac

O zaman benim tahminimden de iyiymiş ;) Çünkü devrinde bir turboya karşı roll de almak gerçekten çok zor 1,6 - 2.0 farkı bile yetmez diye düşünüyordum açıkçası....

LET zaten ayrı bir dünya, asıl 20XE ile o zaman tanışıyorsun, çünkü işin doğrusu atmosferikte honda ile başa çıkmak imkansız ve uğraşınca görüyorsun ki bunun tek nedeni 20XE de variable cam olmaması (işin ilginci F3 te nasıl oluyorsa oluyor Opel spiess ile hondayı 20XE ile atmosferik olarakta yiyor yalnız ben spiess ın bunu nasıl becerdiğini hala anlamış değilim:cool: ) Ama roller değişip hondaya turbo uygulayıp LET i de doldurduğunda Hondayı atmosferikte uçuran variable cam özelliği önemini yitirdiği için LET ile Honda da başa çıkamıyor... En azından sırf kare yanma odasının büyüsüne inandığım için S2K yerine doğrudan tercih ettiğim typer motorunu turbolayıp 2 yıl uğraştım ama olmadı bir LET i yiyemedim. 15 sene sonra bile güzel olan taraf ve 20XE dememin nedeni de işte bu zaten :rolleyes:
 
sağol abi iyi yürüyor da içime sinmeyen bir şey var short shift yaptım vites yolu baya kısaldı ama bu sefer de üst devirlerde (kesiciye girmeye yaklaştığı devirlerde) vites kolunda aşırı bir vibrasyon oluyor, koldaki oring çürümüştü çıkarttım sanırım ondan ,tamir takımını komple değiştireceğim umarım sorun çözülür çözülmezse orjinale döneceğim.

Söktüysen oringten tabiiki yapar ama aynı anda denk gelmiş olmasın takoza da bir bak istersen.
 
Evet arkadaşlar

Astra H 2.0 Turbo ile 94 Astra GSi denedik, erdinç77 nickli arkadaşımız ile.

Benim aracımda sadece chip ve filtre mevcut, astra h'da chip filtre blow off vs vardı.

Arkadaş 180den sonra arıza ışığı yaktığını söylüyordu fakat 180'e kadarda önde olan bendim.

Yani neymiş c20xe&c20let motorlar küçümsenmemeliymiş 1.6t gtc ile denesek kim bilir ne olurdu:)

işte buydu demek ki sfi hala iyi makina :D ;) teşekkür ederim emrecim :D :good:
 
konu sahibi olarak Turgay Abi'nin isteği üzerine, konu kapatılmıştır...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst