► ASTRA G CRUİSE CONTROL Montaj (Resimli Anlatım)

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan MOKIA
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
erdoğan araçta zaten tesisat hazırdı.debriyajın müşürünün diğer ucunda +12volt gördüm.
son çare dediğin gibi direk ecu'den cc kolun olduğu yerdeki kabloları ölçeyim.
çok ilginç hem op-com hem de tech2 ile bağlantı yapıldı.fakat sistem bağlantı cihazında görünmüyor.cc kolu ingiltereden getirttim acaba bunda bir sorun olurmu.kolu kontrol ettim butonları çalışıyor. tüm bunları yapmamıza rağmen hala sistemi aktif edemedik yardımlarınıza ihtiyacım var
 
mehmet kardeş kontak açıkken debriyaja basmadan ecunun 61 nolu pini ile şase arası 0 volt olmalı.Bastığın anda 61 ile şase arası 12V görmelisin.burayı geçtik diyelim Kol sökülü iken A ile 62 arası D ile 29 C ile 44 arası iletim varmı buna bak.B ile şase arası 12V okuduysan artık kolu takıp denemeye başlıcan kol takılı iken Kol içinde B ile A zaten normalde kapalı konumda yani kontağı açtığında Ecunun 62 ile şase arası 12volt okumalısın.Aslında A ucundan gelecek sinyal CC yi devre dışı bırakıyor Devre dışı bırakma tuşuna basarsan 62 deki 12volt kesilir.Hız artırıp hız azalma tuşlarına basarak 29 ve 44 deki 12v u da görmelisin tabi Kolun sağlamsa bence sisteme bağlamadan kolu test etmen daha iii olur. kısa devre vss.. olursa başın ağrır sonuçta ecu ile uğraşacan Kolu ölçerken B ile A arası iletimde normalde kapalı konumda B ile C ve B ile D yi hız artıt azalt tuşlarına basarak kontrol et.Bunların hepsi okey ise tech2 yada opcom ile bidaha uğraşın
 
tamam erdoğan bey en kısa zamanda dediklerinizi uygulayacağım sonuçtan sizleri de haberdar ederim.
 
Motor kodun Z ile başlamalı bunu biliyosun demi forumu komple okursan ethem hoca bizzat uygulamış aşağıdaki resme bi bak ecu ve soket tipi
ecuk.jpg

x53soket.jpg
 
erdoğan debriyaj switch'i ile ilgili bir sorum olacak.önceki yazında şöyle demişsin:"kontak açıkken debriyaja basmadan ecunun 61 nolu pini ile şase arası 0 volt olmalı.Bastığın anda 61 ile şase arası 12V görmelisin" ben bunun tam tersini gördüm.debriyaja basmadan +12volt; debriyaja basınca 0 volt oluyor. acaba sorun bunda mı?
 
erdoğan debriyaj switch'i ile ilgili bir sorum olacak.önceki yazında şöyle demişsin:"kontak açıkken debriyaja basmadan ecunun 61 nolu pini ile şase arası 0 volt olmalı.Bastığın anda 61 ile şase arası 12V görmelisin" ben bunun tam tersini gördüm.debriyaja basmadan +12volt; debriyaja basınca 0 volt oluyor. acaba sorun bunda mı?

Seninki doğru, olması gereken o zaten.
 
peki cengiz bey bütün ölçümleri de yaptık herşey normal olmasına rağmen acaba tech2 ile neden bağlantı kuramıyoruz? gözden kaçırdığımız ne olabilir ki?hiç böyle bir olayla karşılaştınız mı acaba? usta cihazı bağlayıp seyir kontrol menüsüne giriyor, veri için bilgi alınıyor gibi bir mesaj çıkıyor uzun süre bekliyor sonunda cruise control'ü bulamıyor.
 
peki cengiz bey bütün ölçümleri de yaptık herşey normal olmasına rağmen acaba tech2 ile neden bağlantı kuramıyoruz? gözden kaçırdığımız ne olabilir ki?hiç böyle bir olayla karşılaştınız mı acaba? usta cihazı bağlayıp seyir kontrol menüsüne giriyor, veri için bilgi alınıyor gibi bir mesaj çıkıyor uzun süre bekliyor sonunda cruise control'ü bulamıyor.

Tech2 bağlantısının yaptığın baglantılarla hiçbir ilğisi yok.
Hiç bir kablo bağlantısı yapmasan dahi Tec2 ile bağlanıp kodlama yapılır.
Senin sorunun, ustan. Ustan yanlış yere giriyor. Aracında seyir kontrolü beyni yok. heralde cevap alamaz. Ustan bunu bilmiyormu.?
Aracında seyir kontrolü işlevini motor beyni yönetiyor.
 
peki cengiz bey siz tarif edebilir misiniz?tech2 veya op-com ile hangi seçenekleri izlememiz gerekir acaba?sizden ricam
 
Geri
Üst