o soketin yeri resimde ok işareti ile gösterilen motor kapağının hemen altında yalnız orada üstüste duran iki soket var sizin aradığınız soket alttaki
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
eğer ihtiyaç duyarsanız benden bir tavsiye eski sinyal kolunu atmayın veya birine vermeyin kobe marka kol biraz gevşek duruyor tuşlara basarken sorun oluyor orjinal marka kolun mekanizmalarını değiştirirseniz gm marka cc li sinyal kolunuz olmuş olurArtık benimde yarım bir hız sabitleyicim var (I tuşu bir türlü çalışmıyor neden olaki? ama R tuşu hız sabitleme ve azaltma işlemini görüyorya şimdilik yeter). Yardımlarından dolayı Cengiz, Ethem webeffect ve lampard üye isimli abilerimize teşekkür ederim. Kolu kobe marka yan sanayi aldım 22,5 TL debriyaj müşürünüde Ankara opandan aldım 28. Almak isteyen arkadaşlara duyrulur...
o soketin yeri resimde ok işareti ile gösterilen motor kapağının hemen altında yalnız orada üstüste duran iki soket var sizin aradığınız soket alttaki
iki cihazla da motor beynine bağlanıp programlama seçeneklerine girerseniz seyir kontrolü menüsünü görürsünüz. opcom ile programlamak daha basitttir.
benim aracımda da benzer sorunlar oldu.Mokia selam,
yardimin lazim,
Aracim, Astra G 2001 Z16XE OTOMATIK Vites.
Ebayden satin aldigim Hiz sabitleyicisini takdirdim.
Hic extra kablolama yapilmadan sadece kol degisti. Otomatik vitesde baska bir ilaveye gerek olmadigini soylemistin. ( O yazim ve senin cevabin silinmis galiba, parcanin ebay adresi vardi, belki onun icin silinmistir.)
2-3 saatlik Tech2 ile yapilan programlama cabalari sonucsuz kaldi.
Koldaki "R" ve "0" tuslarinin calistigi (zaman zaman aktif bilgisi veriyor oldugu icin) Tech2 cihazinda gorulebilirken "I" tusu ile ilgili hic bilgi alinamiyordu.
Yol testinde, (usta kullandi) R ye basinca hiz sabitlenemiyor. Ama sanki 1.000 devir civarinda olursa sabitliyor gibi imis. Ben kendim Tech2 ciazina bagli olarak giderken R tusuna basildiginda "aktif" duruma gectigini gordum ama alcak devirlere dusunce oluyor bu..
Once kol ve dugmeleri suclandi, tek tek butun tuslar ve kablolarinin kontrolu sonrasi iyi calistigi anlasildi. Yine de emin olmak icin parcacidan deneme amacli alinan yeni bir kolla yapilan testlerde de calistirilamadi. Kablolar Beyine kadar kontrol edildi ve akimin ulastigi anlasilinca bu sefer de beyinde bir bozukluk oldugu iddia edildi.
Malum hic kimse sucu uzerine alip "yapamadim" demiyor..
Son birsey daha yeni yazilim atmak istendiginde aracdaki yazilimin enson yazilim oldugu anlasildi.
Nerede hata yapiliyordur sence.
benim aracımda da benzer sorunlar oldu.
beyine yeniden program atıldı.üzerinde eski versiyon -8 veya 8,3 gibi birşey vardı.yeni yüklenen versiyon 9 şu anda sorun yok
bu kadar detayı bilmiyorum doğrusuTesekkurler, bu bilgiyi arastirmaya deger.
Bakalim guncel denen yazilim kac imis.
Yazilimda geriye/ eskisine donmek mumkun oluyor mu acaba?
Birde boyle bir bilgiye ulastim anlamini bilmiyorum;
"Z16XE Astra G 2001 sonrası çoğunlukla KWP 2000 veya ISO 9141-2 protokolü kullanıyor.Kısacası el freninin altında bulunan iletişim portunu yüzünüze çevirdiğinizde sizde 3-4-5-7-12 ve 16 numaralı pinler dolu."
Acaba, aracin modelini 2001 yili olarak biliyorum (sasi no daki bilgiler bu sekilde, WOL0TGF4815_____ seklinde) ama 2000 olmasi halinde degisiklik sozkonusu mudur?
Tesekkurler, bu bilgiyi arastirmaya deger.
Bakalim guncel denen yazilim kac imis.
Yazilimda geriye/ eskisine donmek mumkun oluyor mu acaba?
Birde boyle bir bilgiye ulastim anlamini bilmiyorum;
"Z16XE Astra G 2001 sonrası çoğunlukla KWP 2000 veya ISO 9141-2 protokolü kullanıyor.Kısacası el freninin altında bulunan iletişim portunu yüzünüze çevirdiğinizde sizde 3-4-5-7-12 ve 16 numaralı pinler dolu."
Acaba, aracin modelini 2001 yili olarak biliyorum (sasi no daki bilgiler bu sekilde, WOL0TGF4815_____ seklinde) ama 2000 olmasi halinde degisiklik sozkonusu mudur?