► ASTRA G CRUİSE CONTROL Montaj (Resimli Anlatım)

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan MOKIA
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Aracımın 2004 1.4 16V astra G classic ruhsattaki motoru z14xe20...... diye kayıtlı. x120 soketine baktıgımda pinlerin eksik oldugunu gördüm.Kontrol koluna ve debriyaj müşürüne tesisatı ECU dan götürmek mi kolay bir iştir yoksa x120 soketinden götürmek mi kolaydır? Hadi diyelim tesisatımızı çektik, programlanmama ihtimali var mıdır?
Ayrıca hız kontrol kolu için soketimiz yoksa buna nasıl çözüm bulabiliriz? Yine aynı şeklde debriyaj ve fren müşürü için nasıl bağlantı yapıcaz?


Bu işi ; kablo-müşür-kol ve programlama ile halledebilir miyim sizce? Bunların dışında başka bir parçaya ihtiyacım olur mu?
 
Son düzenleme:
montaj

diğer sorularıma yanıt veren yok. Bari şu sorularımı yanıtlayın. TEsisatı x120 soketinin üst kısmından yani dişi yuvadan alsam olur mu? Hadi aldım , kabloları aracın içine(debriyaj müşürünün oldugu kısım) nerden götürcem?
 
Arkadaşım aynı cevapları yüzlerce kez verildiği için yazılmıyor. Biraz okuyun 64 sayfa konu yazılmış. Her türlü resim ve anlatım mevcut sayfalarda. haala ezbere cevap bekliyorsun. yapılacak işlem araçtan araca değişiyor. opelin tesisat konuunda modele göre bir standardı yok.
 
Şu şekilde mi demek istemiştim ?
 

Ekli dosyalar

  • 1.webp
    1.webp
    30.7 KB · Görüntüleme: 132
Şu şekilde mi demek istemiştim ?

Resim alıntı sanırım.
Kablolar x120 ye geliyorsa evet bu şekilde,
gelmiyorsa ECU soketinde yuvalar boştur oraya pin yada kablo sokup tamamlaman gerek.
Dediğim gibi bu işte standart yok. Aracına bakıp uygun neyse onu yapacaksın.
 
aracım astra g z16xe araç iç tesisatı var (debriyaj müşür soketi cc kol soketi) ama x120 de o pinler boş yani bu soketlerin devam eden uçları boştamı anlayamadım
 
Geri
Üst