astra g ilk kalkışta gaz yememe, yığılma yapacaklarım için fikirleriniz lütfen

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan fan_tome
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
bujilerin mesafesinin kisaltilmasina spark plug gapping deniyor..yani oyle aratirsaniz daha fazla dokuman bulursunuz :)

http://www.totalmotorcycle.com/maintenance/sparkplugs.htm

astra v.s tum araclar icin std ayarlar bunlar..
http://www.globaldenso.com/cgi-bin/global/plug/euro/4w/4w-plug.cgi?name=ASTRA+MkIV&filename=4w-93.txt&action=search

amaaaa :) burdaki gibi her bir bujiyi esit araliklarla ornek olarak 1.0mm den 0.8mm e dusurulebilir..
716.jpg


ama bu ornegi std araclar icin verdim.. bujinin gapini dusurme erken atesleme yaptiracaktir.. araca yuklediginiz modlara gore bu goz karari, ruh haline veya keyfi yapilmaz!! knock(vuruntu) sensoru ile dinlenir ve ozellikle ust devirlerde subaplarin sakirdamasi yani avans vurmasi varmi ona bakilir...bu knock sensor monitor arabadaki degil, ayrica modifiye firmalarinda olan bir malzemedir..
ayrica ignition timing(atesleme zamani) map ine bakilmasi da daha garanti olucaktir..

bilgilendirme için saol ;)
kısacası uzman kişiler tarafından yapılmalıdır ve basit bir uygulama değildir anlamına geliyor sanırım :D :D
 
yok abartma bence kardeş.astra g bence çok sorunlu bir araba değil.fransız grubu daha sıkıntılı.

184000de aracım elektronik veya mekanik hiç bir sorun yaşamadım şuana kadar kısa farın patlaması dışında :D bakımlarının zamanında yaptırdıktan sonra hiç bir sorun yaşamazsın. hiç yolda kalmadım hararet v.s. yapmadı.

5/30 mobil s3000 yağ kullandığım halde eksilme yok denecek az 20.000 kmde bir değiştiriyorum 750 ml felan ekliyorum. Sert kullanırsan aşırı eksiltir .

5 kişi bagaj dolu klima açık 180'e rahat çıktı daha fazlaya cesaret edemedim 5 kişiyle :D

mekanik olarak hor kullanmaya en dayanıklı araçlardan biri opeldir. Elektronik aksamı bosch delphi siemens olan bir araçta sorun yaratıyorsanız suç sizde bence.
 
Geri
Üst