astra g otomatik şanzuman

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan patates
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

patates

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
311
Tepkime puanı
1
Puanları
0
Yaş
34
Siteyi ziyaret et
sa 2004 model 97 binde astra g aracım var şanzumanla alakalı birkaç sorum olacak
1. sabah ilk çalıştırmada soğuken araç ne kadar dik rampa olursa olsun kesinlikle kaydırma olmuyor ve çok atak şanzuman ne zamanki araç ısınıyor o zaman geri kaydırma oluyor ve araç hantallaşıyor mesela ışıkta durdun hafif gaza basıp kalkmak istediğinde araç tahmini 3 üncü vitesteymiş gibi kalkıyor bu durum da biraz sert basarsan gaza hemen alt vitese geçip hızlanmaya başlıyor buda can sıkıcı oluyor.

2.aracımın üzerinde s tuşu var duyduğum kadarı ile basınca devir yükseliyor ve araç daha atak oluyormuş bende herhangi bir şey kesinlikle olmuyor göstergelerde de herhangi bir s tuşu falan çıkmıyor sadece ilk kontak çevirdiğimde aracı çalıştırmadan s tuşu göstergede var onun dışında birşey yok.

3. aracımın yakıtı oldukça fazla gibi geliyor benzinde km de 60 70 kuruş arası yakıyor gibi bunun nedeni şanzuman olabilirmi yüksek viteste kalkıyor zorlanıyor gibi bir şey düşündüm. (istanbul şehir içi trafikte bu yakıt değeri)

bu şanzımanı pek tanımıyorum açıkçası mesela bende 1 2 3 d n r kar modu ve s tuşu var bu şanzıman tam mı yarı otomatikmi bilgi verirseniz sevinirim.

şimdiden teşekkürler.
 
Genel de otomatik özellikle tam otomatik araçlar yakıyor. Bunun da çözümü yok. Yakıt konusunda özellikle eski sistem tam otomatik araçlar da bu mesele her zaman var. Diğer konular da özellikle S konumun da araç gösterge panelinde S ışığı yanar ve araç o zaman daha yüksek devirler de vites değiştirmeye başlar misal normal D konum da araç 2000 devirde vites değişimi yapar iken S alındığın da 3000 devirlere kadar çevirir bu da aracın atik olmasına neden oluyor. Kar modu ise 50 km kadar sanırım aracı kontrol altın da tutuyor ve kar modunda araç 2-3 bu viteslerden birin de kalkar ve patinaj yapamaz. Ona yaramakta. Benim aracım da var daha hiç gerek duymadım kullanmadım.
 
Genel de otomatik özellikle tam otomatik araçlar yakıyor. Bunun da çözümü yok. Yakıt konusunda özellikle eski sistem tam otomatik araçlar da bu mesele her zaman var. Diğer konular da özellikle S konumun da araç gösterge panelinde S ışığı yanar ve araç o zaman daha yüksek devirler de vites değiştirmeye başlar misal normal D konum da araç 2000 devirde vites değişimi yapar iken S alındığın da 3000 devirlere kadar çevirir bu da aracın atik olmasına neden oluyor. Kar modu ise 50 km kadar sanırım aracı kontrol altın da tutuyor ve kar modunda araç 2-3 bu viteslerden birin de kalkar ve patinaj yapamaz. Ona yaramakta. Benim aracım da var daha hiç gerek duymadım kullanmadım.

iyi abide bu aracın yüksek viteste kalkmasına ne diyeceksin ve s tuşunun işlemini yerine getirmemesine. neden oluyordur bu sorun
 
Elektrik aksamından kaynaklanan bir sorun da olabilir. Tam olarak emin değilim. Ama S aktif olmadı durumun da gösterge panelinde S lambası kesin kez yanması gerek.
 
Tam otomatik şanzuman geri kaçırma eğer lpg ayarını düşük yaptırdıysanız devir saat benzinle aynı olsun ondan yapabilir bende 2004 enjoy otomatik 180000 var geri kaçırma çok dik rampalar hariç yapmaz

E6603 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Geri
Üst