kanka inan yazmasi uzun.. garajda vardi.. 190. sayfada..
Son düzenleme:
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
beyler daha onceden de soylemistim.. ama bir daha soyliyim belki ilerki nesillere faydasi olur
astra g min fren sistemini degistirdim..
soyle ki..
astra g 1.8 2.0 2.2 2.0 turbo kaliperler ayni.. saka gibi ama gercek 115 PS lik ile 200 PS lik kaliper ayni.. haa numaralari farklidir belki bakmadim.. onemli olan kaliperin icindeki silindirin basma capi o da 57mm
turbo da 308 lik disk var sadece
sona arastirmalarim sonucu EBC markasinin GD serisinin FIAT/Coupe/2.0 16v Turbo/94-96 nin disklerini aldim.. EBC GD414 ( 284mm x 44mm x 22mm ) bu disk almanin nedeni hem ucuza bulmam hemde alternatif olarak Opel de alicagim diskle ayni boyutta olmasiydi. ya da EBC GD1304 alacaktim..
balata da ise astra g turbo nun EBC Greenstuff DP21183 aldim. Burda gercekten her turlu yardim eden ve sohbet olarakda soguk davranmayan EBC distrubutoru Serdar ve Erkan abime tesekkur ederim
en onemli kisim ise astra g 1.8 den ( 4 bijonlu ) tasiyici alinmasidir.
ozet olarak gerekli olanlar ;
astra g 1.8 2.0 turbo tasiyicilar(varsa) ( 4bijonlu )
minimum 280mm 308mm ( dahil ) arasi diskler
astra g turbo balatalar ( belki 1.8 inde balatalar olur ama ben bunu sectim )
vee unutulmamasi gereken uygun civatalar.. (civataci da civatadan bol ne var )
en onemlisi benim her turlu nazima katlanan Istanbul Kartal Sanayideki Paksoylar Opel den Enver ustaya (abime) tesekkuru bir borc bilirim.
Maasallahi var daha balatalar alisma suresi olmasina ragmen cok iyi.
teşekkurler hacı sagolalinma alo
bu kadar kolaydi