>> ASTRA G YOL BİLGİSAYARI MONTAJI "Resimli Anlatım"

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan MOKIA
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Acil yardım bekliyorum


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

Okadar basit değil.
Direksiyonu değiştirmiş olabilirsin airbag sargın değiştimi.
kumanda soketini rargı soketine takabildinmi.
Kablo rengi mavi kırmızı dır ama Teybine kadar tesisat varmı.
Teybin zaten orjinal değil. opele uyumlu değil. Teybinde W/R girişi varmı.
Varsa araya takacağın kumanda aparatın varmı.
Teybin arkasındaki remote anten kablosu araca bağlıysa tesisat da varsa teybi açtığında direksiyon ledlerin yanar zaten.
öyle hangi iki kabloyu bağlıyacağım kadar basit bişey değil istediğin.
 
bu işlemlerin maaliyeti ne kadar acaba ?
 
Arkadaşlar ASTRA G yolbilğisayarı montajını yaptım.
sizlere resimlerle anlatmaya çalışacağım.
"şimdi neler yapılacağını görmeniz için genel olarak açıyorum daha sonra detaylandırabiliriz"
Gerekli malzemeler.
"Astra G yolbilğisayarı bulursanız Konsolu değiştrmenize gerek kalmaz."
"Ben OPC Konsol ve omega Ekranı kullandım" Tercih Sizin.


1-Yol Bilğisayarı Ekranı
2-MID fonksiyonlu Silecek kolu
3-MID display Soketi
4- 3mt montaj için kablo bant vs yardımcı malzeme
5-İhtiyaca göre konsol





attachment.php



İlk önce MID soket uçlarımızın tespitini yapıyoruz.



attachment.php


Uç tespitini yaptıktan sonra
Aracımızın eski haline son kez bakıyoruz.


attachment.php


Daha sonra Orta konsolu sökmeye başlıyoruz.

attachment.php



Konsol sökümünün ardından TID soket uçlarımızı kontrol ediyoruz.

attachment.php


TID uç tespitinden sonra eşleştirme montajına başlıyoruz.
"Burada baglantıları havya ile yaptığımızdan konsola bi zarargelmemesi içim altına bi bez sermeyi unutmayın"


attachment.php



MOD özellikli Silecek kolumuzu monte ediyoruz.

attachment.php


Kablo bağlantısını yapıyoruz
attachment.php



Göstergeyi Söküp gösterge soketinden yakıt, RPM bilğilerini alıyoruz

attachment.php

Gösterge uçlarından sonra ECU bağlantısı için motora geçiyoruz

attachment.php



Motor baglantısı sabit değildir motor tipinize aracınınzın yılına göre değişir.
attachment.php


X120 Soketimizden ECU dan gelen ucumuza bağlantımız yapıyoruz.

attachment.php


Fren müşürü Bağlantımızı yapıyoruz.

attachment.php


Kablo bağlantıları bittikten sonra ekranımızı takıp fonksiyon kontrolü yapıyoruz.

attachment.php


Radio bilgilerini de kontrol etmeyi unutmayın.
attachment.php


Sistemi kontrol için test Sürüşüne çıkıp fonksiyonlar kontrol edilir.
Eger her şey normal ise Ekranı ve konsolu aracımıza takarak Yol bilğisayarı montajını bitiriyoruz.


Yeni haline bakıp eski halini unutuyorsunuz.

attachment.php


MOKIA MART 2010

Selâm. MOKIA ustam senin bu projen sayesinde çok kısa bir sürede otomotiv elektroniğini öğrendim. Fakat sanayi camiası rezil bir piyasa olduğu için sürdürülebilir bir iş olarak yapamadım. Yaşantıma farklılık katığın için dualarım olacaktır. Allah iyilikler versin, esenlik diliyorum.
 
Geri
Üst