astra gsı 156 vs civic vtec 160 mı alır drag

Ne kadar Opelci olsakda bazılarımız olayı fanatikliğe getiriyor.C20XE zamanının ötesinde bir motor, hala 2.0'lar içinde üst sıralarda.Ama CTR ile rakip olucak kadar iyi değil.O kadar iyi olmamasıda anormal değil.Siz doldurursunuz aracınızı egzantrik, manifold, chip standart CTR geçerseniz peki aynı uygulamaları CTR yaparsa??C20XE ne kadar iyi olsada CTR kadar iyi değil ne yazikki acı ama gerçek:)
 
ki zaten şahsen ben astra gsi yerine civic vti, astra opc yerine typer vs alırım..opeli seviyorum.her yerde bende varım diyor ama o motorun sesi bitiriyor insanı
 
typer aranızda konuştugunuz gibi bi makine degil bindim karşılastırdık gorduk cok tehlikeli ve sadece aem air intake dc sport headers ve hondata beyin okadar ve bu arabanın yurumeedıgı arac kalmadı 321lik m3 2004 wrx sti a kadar yürüyen e yalan eden bi araç benim astra c20xe mde vardı biraz oynanmış 1.6 vtec bile üzdü bizi kotulemek için demiyorum ama öyle.. söförlük derseniz http://www.youtube.com/watch?v=OOJiK4RwCNA beyaz 94corsada benimdi... ben japonlara motor konusunda boyun egdim bu bir gerçek ama saglamlık konfor kendine güven= opel
 
bana kalırsa vtec i yiyemeyen gsı in motoru en fazla 130HP dir iticileri 3 er milim boşluk yapmış segmanları bitmiş boğazı pislik içindedir. hepsi düzgünse biri benzin hortumunu az yaksın diye kelepçe ile sıkmıştır başka hiç bir birşey demeye gerek görmüyorum :)
ayrıca
TypeR stok olarak 200HP ama 246HP gücüne sahip bir TypeR ı olanda yok süper Mod olan arabanız nedense sadece +45 verebiliyor o da yurtdışında profesyonellerin ulaştığı değer, C20XE ise +75 daha vererek 225HP oluyor 75-45=35 aradaki bu kadar fark beygir nereden geliyor dersiniz sakın TypeR doğuştan biraz modlu olupta aslında sizin sandığınız kadar + moda gelmiyor olmasın.
TypeR nedense 245HP verdiği yerde sadece 202 newton veriyor ve her nedense 202 sayısı 245 ten daha düşük olduğu için dünyadaki sayılı litre başına yüksek beygir üreten motorlardan biriyken aynı zamanda ürettiği beygir başına dünyadaki en düşük tork değerlerinden birine sahip olan bir otomobil oluyor. Bunun nedeni sakın lamer ları etkilemek için torktan çalıp beygire eklemiş olmasın ?
C20XE ise atmosferik olarak bugüne kadar bilinen en fazla güce 225HP/238 newton ile 1993 te ulaşmış bakın bakalım ilginç tesadüfe ki nedense kimse fark etmeden litre başına dünyada bilinen en yüksek tork değerlerinden birine sahipmiş ama bu pek bilinmezmiş çünkü lamerlar sadece beygir literatüründen anlar güç dendiğinde onu sadece beygir zannederlermiş :)
 
C20XE yi modifiye edebilmek için herşeyden önce on numara bir C20XE bulmalısınız yapılan mod ları bir defada ve baştan sona kadar en başından planlı olarak yapmalısınız kullanılacak her parça bir diğeri ile mantıklı bir uyumluluğa sahip olmak zorunda kafadan yapılan mod larla ancak güç kaybedilir güç kazanılmaz kaç kişi C20XE yi bilinçli mod lamışta TypeR geçememiş ? Ama Honda zaten motorlarını belli bir seviyeye kadar mod lu üretiyor bir motorun atmosferik olması mod suz olduğunu göstermiyor birileri alıp C20XE yi sıfırdan kulaktan dolma bilinçsizce mod layıp güç alamadım dediği zaman bu bir kıyas değildir.
 
Haklısın ben sana da hak veriyorum. Ama yanlış olduğun yerlerde var bence. K20A motordan daha yuksek güçler alınabilyor onlar için de egzantrik setleri fln var vs... Ayrıca 225 hpden çook daha yüksek C20XE'ler var sbd motorsports a bir bak derim;)
 
peki ozaman bana birtane gsi gösterin typer geçsin bitanede video koyulsun gsi ı gırtlak dolduralım typera sadece yazdıgım 3 şey yetiyo m3 ü ayırabilmesi için teknolojiye yenik düştü gsi lar artık zamanının dergileri var hala bende eski draglar körfezde ilk 3 sıra 1,kadett gsi 2,astra gsi 3,vectra gt idi içimizde dogdugundan beri başka markaya binmeyen adam varmıdır bilmem ben gözümü açtiğimda kadettimiz vardı hala opelim var ama artık fazla gider yapamıorum okadar:)
 
TypeR geçen GSI görmek istiyorsan YouTube da bir sürü bulabilirsin. Ayrıca ben senin GSI ını biliyorum onunla tabiiki Vtec geçemezsin :)
 
Haklısın ben sana da hak veriyorum. Ama yanlış olduğun yerlerde var bence. K20A motordan daha yuksek güçler alınabilyor onlar için de egzantrik setleri fln var vs... Ayrıca 225 hpden çook daha yüksek C20XE'ler var sbd motorsports a bir bak derim;)

225HP 93 te dedim daha fazlasından haberim yok ama bir numara olmadan üç beş beygirden daha fazla vereceğini de pek sanmam. Yinede dediğin yere bakacağım.
 
K20A nın en kuvvetli modeli 2007 de TypeR FD2 de kullanılan iVTEC olan 222HP/215Newton modeli ama yine torku beygirinin altında bir makine yalnız bu tipte honda diğer VTEC motorlarındaki torku kendi de yetersiz bulmuş olmalı ki sadece torku arttırmak için kam sisteminde değişiklik yapıp actuator ekleyerek düşük devirlerdeki düşük torkunu arttırmaya çalışmış. Yalnız bu sistem bu nedenle üst kapağında tek modifiye bile yapılacak durumda değil, manifold vs dış işler egzost falan belki yapılabilir ama ben bu motorunda aynı güçlerde tıkanacağını düşünüyorum Hondanın mod parçalarının yeni üretim tarihli motorlar olması nedeniyle kolay bulunmasının ve daha kolay destek sağlanmasının ve dolayısıyla sonuca daha kolay ulaşımın bir avantajı olduğu muhakkak ama şimdi bakın 2007 de ki TypeR motorundan bahsediyoruz. Ve dikkat ederseniz honda neredeyse sadece atmosferik üstünde yoğunlaşmış vaziyette Diğer taraftan bu 2007 yılının bir de Opel tarafı var ki ona hiç kimse dikkat etmiyor mesela Hondanın yıllardır öğündüğü VTEC Opel de de var hemde buna ek olarak Honda da olmayan bir de direct injection gasoline motoru var ki bu zaten yakın tarihin mecburen kabul edip boyun eğeceği bir teknoloji ve kolaylıkla fazladan güçler sağlıyor o zaman onlarıda konuşmak lazım Honda Turbo ağırlıklı çalışmıyor diye tüm ağırlığını atmosferiğe vermiş diye hondanın dümen suyuna girecek değiliz O zaman bana göre zaten Opelin yeni GT de kullandığı 265HP sınırlandırılmış motoru zaten Audinin bile ulaşamadığı bir değerde ve 2.0 litrede şu anda dünyanın en güçlü direct injection turbo motoru bunlarıda konuşalım o halde :)
 
Geri
Üst