astra gsı 156 vs civic vtec 160 mı alır drag

ankaradakı typerlardan pek fazla haberım yok.. ama bı typerın 170 vermesıne ımkan yok.. bıldığın uzere pek dynolara guvenılmıyo.. ankarada biryer var sanırım guvenilir denılebilcek oda pasadakı kadar guvenılır deıldır tabı;)
170 verıosa ındırır ztn vectra gt.. ama 200 vercek kı, komple egsoz hedrs fılan varsa bı tane öle var ankarada bılıyorum
baya tehlıkelı oluo...
243 hpveren typerın dynosu var bende beyın komple egsoz hondata beyın..
sfıda çok basarılı sıkıstırması dusuk, typer sonucta ona göre daha zorlanmıs bi makıne... ama 200 hpde cuk dıede alınmıo hemen sfı dan port polıshı kelebek manıfoldu cartu curtu:) gerçi bunlar modifiyecı kişilerin yani bizim sevdiğimiz olaylar ne yaparsan guc verıo:)

170 hp lık bi gsın nasıl gittiğini az çok bılıyorum en fazla stock typerla gider.. 123 ama 200 olursa işler ciddi deişir sfı lehıne:)

sfi yı bence hiç kıyaslama vtec le bile vtecdeki egzantirikler sanırım 278 derece 10,5 valf liftli aynı egzantirikler sfi de olsa sadece 170 hp leri çok rahat görür ilk çıkan sfi ler 170 hp şuankiler ise 156 hp bu sadece egzosun daraltılması(51lik) ve ufak bi yazılımla olan düşürme sfi emiş ve egzos dan çok ciddi güçler alabilen bir makine gelelim type-r a bakarsan zaten fabrikasyon yüklenmiş bir motor
Türkiyede malesef hala sfi nin değeri bilinmiyor eğer almanya ve ingiltereye bakacak olursak çok ciddi güç üreten sfi ler var honda motorları çok üst devirlerde güç ürettiği için zaten bana göre başarısız torkları düşük olmasından dolayı zaten üst viteslerde yürüyemiyorlar ama sfi tam tersi kapak dizaynı mükemmel olan bir araba stock sfi ile type-r arasında çok büyük bir fark yok bence type-r 200hp gibi giden bir araba değil zaten.
94 yılından kalan bi motor ve tabikide doğal olarak bu arabalarda kayıplar çok üst düzeyde gerek kompresyon olsun gerekse sensörler ve tesisat yıpranmış durumda keşke herşeyi ile sıfır olan bi sfi olsa onla denense.
 
EEEvet burdan OPEL TÜRKİYEYE sesleniyoruz opel fabrikasına başvuru yapsınlar baksana bu kadar istek yani geri çevrilmez hatta bak markasıda şöle CLASSSİC GSİ opelin böle bi takıntısı varya o yüzden dedim :D
 
sfi yı bence hiç kıyaslama vtec le bile vtecdeki egzantirikler sanırım 278 derece 10,5 valf liftli aynı egzantirikler sfi de olsa sadece 170 hp leri çok rahat görür ilk çıkan sfi ler 170 hp şuankiler ise 156 hp bu sadece egzosun daraltılması(51lik) ve ufak bi yazılımla olan düşürme sfi emiş ve egzos dan çok ciddi güçler alabilen bir makine gelelim type-r a bakarsan zaten fabrikasyon yüklenmiş bir motor
Türkiyede malesef hala sfi nin değeri bilinmiyor eğer almanya ve ingiltereye bakacak olursak çok ciddi güç üreten sfi ler var honda motorları çok üst devirlerde güç ürettiği için zaten bana göre başarısız torkları düşük olmasından dolayı zaten üst viteslerde yürüyemiyorlar ama sfi tam tersi kapak dizaynı mükemmel olan bir araba stock sfi ile type-r arasında çok büyük bir fark yok bence type-r 200hp gibi giden bir araba değil zaten.
94 yılından kalan bi motor ve tabikide doğal olarak bu arabalarda kayıplar çok üst düzeyde gerek kompresyon olsun gerekse sensörler ve tesisat yıpranmış durumda keşke herşeyi ile sıfır olan bi sfi olsa onla denense.
Typer hernekadar başarısız bulunsa da sadece 3 parça(headers-egzoz-kpro) ile resmen uçuşa geçiyor typr-E36 M3 videolarını fln koymaya gerek varmı bilmiyorum...

tmm 170 hp fln oluyo sfi ama yinede k20 ile karşılaştırmak yanlış olur. ee emre sen ne için yapıyorsun arabayı :) güzelce tamamla projeni de videolar izleyelim senden de typerlarla yada baskalarıyla..... :)
 
SK2 farklı bir konu çünkü o kısa stroğu ile tamamen devir çevirmek ve atmosferik olarak en yüksek gücü almak için dizayn edilmiş bir makine ama dikkat edin turbo besleme altındayken devir düşer o nedenle stroğu biraz daha uzun tutup motoru torka yatırarak güç almak gerekir ama SK2 bunu yapmamış çünkü asıl amacı turboya uyumlu olmak değil onun tüm gayesi atmosferik olarak en yüksek deviri çevirerek en yüksek gücü almak ve sırf bu nedenle atmosferik olarak bile torku verdiği güce göre oldukça düşük durumda bu şartlar altında C20XE atmosferik olarak ne yaparsa yapsın SK2 gibi olamaz ama aynı nedenden dolayı da SK2 ne yaparsa yapsın turbo olarak C20XE ile başa çıkamaz. Bu nedenle C20XE yi asıl TypeR ile kıyaslamak lazım çünkü TypeR da C20XE gibi 86X86 kare yanma odası ile Turboya uygun bir makine.
Diğer taraftan C20XE Koskast kapakla aslında 168HPX228newton verebilen bir makine ve bu 168 HP stok olarak veriliyor bir modifiye yok ve bu güç ise TypeR ın 200 HPsine bedeldir. Çünkü TypeR 200HP verirken torku 168Hp lik C20 den oldukça düşük durumda.
Deniyorki tamam ama Bu durumda TypeR a headers egzost chip ile 245 HP lere çıkıyor iyi ama tüm bunlar + fazladan birde dereceli ekzantrik te standart 168 HP olan C20XE ye eklenebiliyor o zaman onu da hesaba katmak lazım. Diğer taraftan C20XE ler 1993 te zaten atmosferik olarak 225HP/238Newton güç ile yarışlara giriyordu kısacası bu güç bugünün 250HP modlu ama düşük torklu TypeR ına yetmezmi ? Yıl 1993 ?
 
Son olarak TypeR ı başarısız bulmuyorum C20XE ile aşağı yukarı aynı görüyorum sonunu tam kestirememekle birlikte atmosferik olarak Torku hep düşük çıktığı için ve Opel bloğuna daha çok güvendiğim için TypeR ı işin sonunda C20XE ye boyun eğer gibi görüyorum SK2 yi ise zaten ayrı tutuyorum. Çünkü o hedefine uygun bir makine ve görevini başarıyla yerine getiriyor onunla atmosferikte hiçbir Opel başa çıkamaz.
 
Typer hernekadar başarısız bulunsa da sadece 3 parça(headers-egzoz-kpro) ile resmen uçuşa geçiyor typr-E36 M3 videolarını fln koymaya gerek varmı bilmiyorum...

tmm 170 hp fln oluyo sfi ama yinede k20 ile karşılaştırmak yanlış olur. ee emre sen ne için yapıyorsun arabayı :) güzelce tamamla projeni de videolar izleyelim senden de typerlarla yada baskalarıyla..... :)
arkadaşım sorumu hoş gör ama merak ediyorum egzoz borusunu komple genişletsem beygir katarmıyım araca yada nekadar katarım
 
Typer hernekadar başarısız bulunsa da sadece 3 parça(headers-egzoz-kpro) ile resmen uçuşa geçiyor typr-E36 M3 videolarını fln koymaya gerek varmı bilmiyorum...

tmm 170 hp fln oluyo sfi ama yinede k20 ile karşılaştırmak yanlış olur. ee emre sen ne için yapıyorsun arabayı :) güzelce tamamla projeni de videolar izleyelim senden de typerlarla yada baskalarıyla..... :)
o type-r ın denediği m3 le bende denemişdim vidyo vardı :) o zaman arabamında motoru bitikdi :) şimdi kısmetse bidaha deniycez ama gsi gerçekden sıkı makinedir ona bakılırsa rc felanda 180 hp ama o kadar gitmiyo bi arkadaşın rc si ile denedik 4 kişi vardı gsi da o tek olmasına rağmen aynı gitti bakalım kısmetse o m3 le yeniden deniycez :)
 
arkadaşım sorumu hoş gör ama merak ediyorum egzoz borusunu komple genişletsem beygir katarmıyım araca yada nekadar katarım
katı iptal edip komple 60lık boru yaparsan üst devirlerde güç kazanırsın. Ama nekdar olur bilmiyorum çok fazla bekleme de:)

o type-r ın denediği m3 le bende denemişdim vidyo vardı :) o zaman arabamında motoru bitikdi :) şimdi kısmetse bidaha deniycez ama gsi gerçekden sıkı makinedir ona bakılırsa rc felanda 180 hp ama o kadar gitmiyo bi arkadaşın rc si ile denedik 4 kişi vardı gsi da o tek olmasına rağmen aynı gitti bakalım kısmetse o m3 le yeniden deniycez :)
İstanbuldakinden bahsediyorum ben emre senin videoyu izlemiştim zaten 1-2-3 yanındaydın m3'ün:) rc hoş güzel ama tabiki c20xe yanında hava kalır anca;) Yeni videonu da bekliyoruz ozaman:)

bi de supra motorlu m3 vardı di mi ankarada?

Ona artık biz araba demiyoruz en son hayabusa ile denedi ve dalga geçti resmen, atmo motorlar yetmediği için turbo motorlarla denicek artık:D
 
Geri
Üst