ankaradakı typerlardan pek fazla haberım yok.. ama bı typerın 170 vermesıne ımkan yok.. bıldığın uzere pek dynolara guvenılmıyo.. ankarada biryer var sanırım guvenilir denılebilcek oda pasadakı kadar guvenılır deıldır tabı
170 verıosa ındırır ztn vectra gt.. ama 200 vercek kı, komple egsoz hedrs fılan varsa bı tane öle var ankarada bılıyorum
baya tehlıkelı oluo...
243 hpveren typerın dynosu var bende beyın komple egsoz hondata beyın..
sfıda çok basarılı sıkıstırması dusuk, typer sonucta ona göre daha zorlanmıs bi makıne... ama 200 hpde cuk dıede alınmıo hemen sfı dan port polıshı kelebek manıfoldu cartu curtu
gerçi bunlar modifiyecı kişilerin yani bizim sevdiğimiz olaylar ne yaparsan guc verıo
170 hp lık bi gsın nasıl gittiğini az çok bılıyorum en fazla stock typerla gider.. 123 ama 200 olursa işler ciddi deişir sfı lehıne
sfi yı bence hiç kıyaslama vtec le bile vtecdeki egzantirikler sanırım 278 derece 10,5 valf liftli aynı egzantirikler sfi de olsa sadece 170 hp leri çok rahat görür ilk çıkan sfi ler 170 hp şuankiler ise 156 hp bu sadece egzosun daraltılması(51lik) ve ufak bi yazılımla olan düşürme sfi emiş ve egzos dan çok ciddi güçler alabilen bir makine gelelim type-r a bakarsan zaten fabrikasyon yüklenmiş bir motor
Türkiyede malesef hala sfi nin değeri bilinmiyor eğer almanya ve ingiltereye bakacak olursak çok ciddi güç üreten sfi ler var honda motorları çok üst devirlerde güç ürettiği için zaten bana göre başarısız torkları düşük olmasından dolayı zaten üst viteslerde yürüyemiyorlar ama sfi tam tersi kapak dizaynı mükemmel olan bir araba stock sfi ile type-r arasında çok büyük bir fark yok bence type-r 200hp gibi giden bir araba değil zaten.
94 yılından kalan bi motor ve tabikide doğal olarak bu arabalarda kayıplar çok üst düzeyde gerek kompresyon olsun gerekse sensörler ve tesisat yıpranmış durumda keşke herşeyi ile sıfır olan bi sfi olsa onla denense.