Astra H 1.3 Bakım

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Kaan.
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Çıraklıktan başlayıp kalfalık ve ustalık belgesi gerekiyor bunlar içinde belirli süre sgk yatması gerekiyormuş her belgeyi aldıktan sonra
O zaman aslında benim dükkan açma belgem var elektrik üzerine ama tamircinin için bir şekilde dediğin gibi almak lazım çalışıp
 
O zaman aslında benim dükkan açma belgem var elektrik üzerine ama tamircinin için bir şekilde dediğin gibi almak lazım çalışıp
Üstat sen ben açabiliyoruz yetkimiz var , ikimizde aynı mezunuz
 
  • Beğen
Tepkiler: Kaan.
20210717_2359534227d92a1f58c1cc.jpg
 
  • Beğen
Tepkiler: cagatay16
Tesisat korumasınada el atmışsın iyi olmuş o plastik korumaları fareler kemirmeye bayılıyor. manifoldun ve katın ısı kalkanı yoksa bütün plastikleri bozuyor.
Tesisatta düzeltilmesi gereken çok yer var dı tek tek el atıp düzelttik kopuk yerler açık yerler filan üstad yalıtım yapıp lehim yapıp kapattık teissat ilk etapta aşırı dağınıktı zaten 😁
 
Resmen cillop gibi olmuş Ankara'da olsaydın benimkine de yap derdim :)
Bu arkadaş aracı yeni almış durum baya kötü idi tesisat dağınıktı filan işte elimize düştü biz biraz yavaş yaparız işi ama beğenmediğimiz şeyi başkasına tavsiye etmeyiz baya uğraştırdı bu araba ama karter civatalari hepsi laşk turbo yağlama ya birinde conta kestirmisler delik tam tutmamış yarışı açık para harcadı motoruna şimdi alt takım var sadece 3 binde turbo açıyordu araba o şimdi 1700 de gidiyor artık
 
  • Beğen
Tepkiler: hunter1907
IMG_20210828_2225035a93d42d0ae43d32.jpg

1.3 dizel kullanıcıları bu boruyu ara ara kontrol edin motorun arkasında yer alıyor arka kısmında yağlanma varsa bu boru zamanla esnekliğini kaybedip kırılıyor ve vakum kaçağı ve yağ kaçağı yapıyor
 
Geri
Üst