Astra H 1.3 CDTİ Çekiş ve Turbo Sorunu

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan neo7400
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
kim ne derse desin carbon clean hasta olan vücuda antibiotik almak gibi gelir bana...
anlık iyi eder ama vücudu bozar...
araba bir temizlik istiyorsa bunun tamamen elle yapılması lazım...

carbon da kullanılan ilaç enjektör bozabiliyor,ve aynı zamanda geçişi rahatlatıyor ama yanma odasında zarar bırakıyor...belki bir miktar kurum söküyör ama oda türbinde birikiyor,paletleri yakıyor vs.vs.vs.
 
İşte bende eğer arabada egr, enjektör, yada başka bir temizlik yapılacaksa bunu ilaçların, çözücülerin, temizleme gereçlerinin değilde, opel ve parçalarından anlayan tutarlı bir ustanın yapmasını istiyorum.
 
yazılımsal elektriksel bir temizlik bakım olmadığı sürece opel elemanı gerektirmez :)

enjektörcünün eline geçen en çok bakım-tamir yaptığı enjektörler 1 senin arabanın m.jet grubu 2 megane grubu 3 hyundai 4 peugeot :)
servis elemanından daha iyi yaparlar...

turbo aynı şekilde,turbocu mekaniker in söküp takacağından daha serii ve bilinçli söker takar :)
 
Hocam egr ve enjektör temizlemesine 400 tl fiyat istemişlerdi, sizce cok absürd deilmi ?
 
Bunu nerede yapıyolar hocam,
 
aracınız 120 140 gibi süratlerde arıza lambası yakıyor mu
şimdi sorunu net bir şekilde yazmadığınız için pek yorum yapmak istemem ama
egr , turbo basınç sensörü (araca yazılım atılarak kaybolur bu sorun ) ,enjeksiyon pompası bunlardan biri olabilir.
 
Hayır hocam hiç bir şekilde arıza lambası yanmıyor. sorunumu tekrar özetle anlatayım.
Araba Astra H hatchback 1.3 cdti 2007 ve km 93.000 km
son bakımları 85 000 de yapıldı (carbon clean de uygulandı)

aracımı 2. vitese ve 3000 devire gaz pedalına ayağımı sabitlediğimde, hafifden bir iteleme yapıyor,sirkeliyor,öksürüyor.(gazı biten lpgli araç gibi) ama bu sarsıntı çok hafif. aynı zamanda gaz kesiyor araç, 1-2 sanıye kesiliyor sonra kendine geliyor.tıkanıyor gibi.sanki aracı arkadan çekiyolar gibi. Sonra aracım önceden 2300 -2400 gibi devirlerde beni koltuğa yaslardı, şimdi bu olmuyor.bunun yerine aynı devirlerde hafifden turbonun sesinde bir değişme oluyor. ve bütün bunlar olurken hiç bir arıza göstergesi yanmıyor.
 
Tolga bey, bence İstanbul veya Ankara ya gelin, forumda da methi olmuş ustalarımıza bir gösterelim. Şahsen benim enjektör arızasında da neler neler dediler, en son şu anki ustam aracı 1 hafta kullanarak arızayı anlamış ve çözmüştü. Öyle bir durum ki arızayı anlatamadım bile öncekilere, ne masraflar söylendi, neler değişiyordu az kalsın. O yüzden dikkatli olmak lazım.

Benim şahsi fikrim; turbonuzda bir sorun var, hortum vs kaçak olabilir, valfe su felanda kaçmış olabilir (Koltuğa yapıştırma hissi kaybolduğu için), ayrıca enjektörlerinizde sıkıntı var (Arkadan biri çekiyormuş gibi dediğiniz için).
Ama kesinlikle ben usta değilim, sadece deneyimin üzerine söylüyorum.
 
Geri
Üst